دانلود و خرید کتاب برنامه نویسی C ویژه میکروکنترلرها اشکان طالبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برنامه نویسی C ویژه میکروکنترلرها اثر اشکان طالبی

کتاب برنامه نویسی C ویژه میکروکنترلرها

معرفی کتاب برنامه نویسی C ویژه میکروکنترلرها

کتاب برنامه نویسی C ویژه میکروکنترلرها نوشتهٔ اشکان طالبی و صفورا قاسمیان است و موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب برنامه نویسی C ویژه میکروکنترلرها

کتاب برنامه نویسی C ویژه میکروکنترلرها با آموزش برنامه‌نویسی به زبان ‌‌‌C تلاش کرده است تا مهم‌ترین پیش‌نیاز کار با میکروکنترلر‌ها را به کاربر آموزش دهد. کتاب با بیانی ساده و به تفصیل مباحث مختلف را بیان کرده است تا از کاربران مبتدی تا پیشرفته بتوانند از این کتاب استفاده کنند.

با استفاده از این کتاب می‌توان به برنامه‌نویسی C در کامپیوتر تا حد بسیار زیادی مسلط شد. در این کتاب تلاش شده تا تمامی مباحث لازم در برنامه‌نویسی C ویژه کار با میکروکنترلرها آموزش داده شود.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

خواندن کتاب برنامه نویسی C ویژه میکروکنترلرها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند برنامه نویسی C بیاموزند یا در آن مهارت پیدا کنند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۴ صفحه

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۴ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان