دانلود و خرید کتاب سیستم های کنترل خطی حسین روستا آزاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سیستم های کنترل خطی اثر حسین روستا آزاد

کتاب سیستم های کنترل خطی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سیستم های کنترل خطی

کتاب سیستم های کنترل خطی؛ به همراه صد سوال تستی با پاسخنامه از حسین روستا آزاد است و انتشارات حکمت و عرفان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب سیستم های کنترل خطی

دراین کتاب اصول تحلیل و طراحی سیستم‌های کنترل به رشته تحریر درآورده شده است. مطالب کتاب در طی هفت فصل مستقل ارائه گردیده‌اند. در آغاز هر فصل نیز اهداف آن آورده شده است. خواننده در فصل اول با مفاهیم و تعاریف اولیه سیستم‌های کنترل آشنا می‌گردد. فصل دوم به مدلسازی و نمایش سیستم‌های کنترل می‌پردازد و فصل‌های سوم تا پنجم به تحلیل سیستم‌های کنترل از جنبه‌های گوناگون می‌پردازند. در فصل سوم تحیل عملکرد گذرا و ماندگار سیستم‌های کنترل مورد بحث قرار گرفته است.

مفاهیم بسیار مهم قطب، صفر، خطا، اغتشاش، حساسیت و پایداری در این فصل ارائه شده‌اند. مکان ریشه به عنوان ابزاری قدرتمند در تحلیل و طراحی سیستم‌های کنترل، در فصل چهارم مورد بررسی قرار گرفته است. تحلیل پاسخ فرکانسی، روشی دیگر جهت تحلیل سیستم‌های کنترل است که باتوجه به کاربردهای وسیع آن در تحلیل و طراحی سیستم‌های عملی، بسیار مورد توجه مهندسان کنترل قرار گرفته است. در فصل پنجم سه ابزار مهم دیاگرام‌ های بود و نایکوئیست و چارت نیکولز به تفصیل آورده شده است. سیستم‌های تأخیر دار، شناسایی سیستم‌های نامعلوم به وش پاسخ فرکانس، معیار پایداری نایکوئیست، مفاهیم حاشیه بهره و فاز، مشخصه‌های عملکرد براساس پاسخ فرکانسی نیست از مطالب ارائه شده در فصل پنجم هستند.

فصلهای ششم و هفتم به طراحی سیستم‌های کنترل پرداخته‌اند. فصل ششم، پس از معرفی جبرانسازهای پس فاز و پیش فاز و پس - پیش فاز به ارائه روش‌های طراحی این جبرانسازها پرداخته است. در روش‌های ارائه شده، از مکان ریشه، دیاگرام‌ های بود و چارت نیکولز استفاده خواهد شد. در هر بخش، مثال‌هایی جهت روشن‌ترشدن مراحل طراحی گنجانده شده است که به همراه نتایج شبیه‌سازی سیستم‌های حلقه باز و حلقه بسته مشخصه‌های به‌دست آمده را روشن‌تر خواهند نمود. و همچنین در فصل هفتم به کاربرد متلب در سیستم‌های کنترل خطی و چند مثال کاربردی و برنامه‌نویسی نیز آورده شده است.

خواندن کتاب سیستم های کنترل خطی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دانشجویان تمامی رشته‌های مهندسی که برای اولین بار با مفاهیم مهندسی کنترل آشنا می‌شوند می‌توانند این کتاب را بخوانند.


نظرات کاربران

کاربر ۱۳۲۷۶۴۶
۱۴۰۱/۰۴/۲۷

کتابش خوبه اما غلط زیاد داره، باید ویرایش بشه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۵ صفحه

حجم

۱۰٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۵ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان