دانلود و خرید کتاب ۱۱۰ سوال حل شده زبان برنامه نویسی ++C, C حمیدرضا افشار راد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۱۰ سوال حل شده زبان برنامه نویسی ++C, C اثر حمیدرضا افشار راد

کتاب ۱۱۰ سوال حل شده زبان برنامه نویسی ++C, C

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ۱۱۰ سوال حل شده زبان برنامه نویسی ++C, C

کتاب الکترونیکی «۱۱۰ سوال حل شده زبان برنامه نویسی ++C, C» نوشتهٔ حمیدرضا افشار راد در موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران چاپ شده است. این کتاب حاوی ۱۱۰ نمونه سؤال حل‌شدهٔ برنامه‌نویسی است.

درباره کتاب ۱۱۰ سوال حل شده زبان برنامه نویسی ++C, C

کتاب ۱۱۰ سوال حل شده زبان برنامه نویسی ++C, C تلاش کرده است تا مهم‌ترین سؤالاتی را که برای کابران پیش می‌آید، در یک مجموعه جمع‌آوری کند تا افرادی که به تمرین بیشتری نیاز دارند بتوانند به این وسیله نیازشان را مرتفع کنند. مباحث و سؤالات کتاب به شکلی است که از کاربران مبتدی تا پیشرفته بتوانند از این کتاب استفاده کنند. تمرکز این کتاب به موضوعات درسی و مفاهیم زبان برنامه‌نویسی نیست بلکه به نحوهٔ استفاده و بهره‌گیری از آن‌ها توجه شده است. البته در برخی مثال‌ها برحسب اهمیت موضوع، اشاره‌ای مختصر به موضوع درسی شده است.

درباره مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

خواندن کتاب ۱۱۰ سوال حل شده زبان برنامه نویسی ++C, C را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند در برنامه نویسی C و ++C مهارت بیشتری پیدا کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۸ صفحه

حجم

۱۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۸ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان