دانلود و خرید کتاب مبانی امنیت اطلاعات و شبکه +SECURITY احسان امجدی بیگوند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مبانی امنیت اطلاعات و شبکه +SECURITY اثر احسان امجدی بیگوند

کتاب مبانی امنیت اطلاعات و شبکه +SECURITY

معرفی کتاب مبانی امنیت اطلاعات و شبکه +SECURITY

کتاب مبانی امنیت اطلاعات و شبکه +SECURITY نوشتهٔ احسان امجدی بیگوند است. موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب مبانی امنیت اطلاعات و شبکه +SECURITY

کتاب مبانی امنیت اطلاعات و شبکه +SECURITY در ۱۶ فصل و به زبان انگلیسی نوشته شده است. این کتاب کوشیده است تا به ۲ وجه شبکه و امنیت بپردازد. خوانندهٔ این کتاب افزون بر آشنایی با مؤلفه‌هایی که نقشی اساسی در شبکه دارند، با نحوهٔ ایمن‌کردن آن‌ها هم (به‌عنوان اصل موضوع) آشنا می‌شود.

پایهٔ اصلی مطالب این کتاب مفاهیم ارائه‌شده در نسخهٔ اصلی کتاب +security از مؤسسهٔ Council-EC بوده که به زبان فارسی بیان شده است.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی - مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

خواندن کتاب مبانی امنیت اطلاعات و شبکه +SECURITY را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانشجویان علوم کامپیوتر پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب مبانی امنیت اطلاعات و شبکه +SECURITY

«از اسکریپت‌های کودکانه تا صنعت هـک در جوامع، فضای سایبری پر است از انواع تهدیداتی که باید تمام قد جلوی آن ها ایستاد. انگیزه آن ها می‌تواند کاملا خصمانه و خطرناک باشد و در طرف دیگر این احتمال وجود دارد که انگیزه خاصی پشت این تهدیدات وجود نداشته باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۳۰ صفحه

حجم

۱۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۳۰ صفحه

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
تومان