دانلود و خرید کتاب روش‌های تحقیق آمیخته ناصر جواهری‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روش‌های تحقیق آمیخته اثر ناصر جواهری‌زاده

کتاب روش‌های تحقیق آمیخته

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب روش‌های تحقیق آمیخته

کتاب روش‌های تحقیق آمیخته نوشتهٔ ناصر جواهری‌زاده در انتشارات اودیسه چاپ شده است. این کتاب به مفاهیم، اصول و کاربردهای طرح‌های پژوهش آمیخته در علوم رفتاری می‌پردازد.

درباره کتاب روش‌های تحقیق آمیخته

توجه روز‌افزون به پژوهش‌های کیفی، باعث شده تا ضرورت توجه به رویکرد روش‌های تحقیق آمیخته و استمرار استفاده از طرح‌های آن بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد، لذا نیاز به کتابی که بتواند این رویکر تحقیقی را تبیین کرده و با سایر رویکردهای کمّی و کیفی مقایسه کند، انگیزهٔ اصلی در تدوین این کتاب است.

هدف اصلی کتاب روش‌های تحقیق آمیخته، ارائهٔ چهارچوب، فرآیند و رویکردهای ترکیبی (آمیخته)، به منظور طراحی و اجرای تحقیق با روش‌های آمیخته در علوم اجتماعی و انسانی (رفتاری) است. برای بهره‌مندی بهتر از کتاب، بهتر است خواننده با مبانی مقدماتی تحقیق کمّی و کیفی آشنا باشد. با این حال تلاش شده تا اصطلاحات و استراتژی‌های مورد نیاز در درون متن به اجمال، تعریف و تبیین شوند و مطالب با بیانی ساده که به‌آسانی قابل درک باشد، ارائه گردد.

گسترش روزافزون دوره‌های تحصیلات تکمیلی به‌همت مراکز آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی موجب شده تا خیل عظیم علاقه‌مندان به تحصیلات تکمیلی در اقصی نقاط کشور جذب این‌گونه دوره‌ها شوند. از جمله مسائلی که این عزیزان در طول دورهٔ تحصیلی خود با آن روبه‌رو هستند، ارائهٔ پایان‌نامه یا رساله است که یکی از الزامات اصلی آن آشنایی دانش‌پژوهان با روش‌های انجام تحقیق است.

کتاب روش‌های تحقیق آمیخته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به‌عنوان یک منبع درسی پایه برای ۳ واحد درس دوره کارشناسی ارشد یا دکتری در رشته‌های علوم انسانی و اجتماعی (رفتاری) قابل استفاده است. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۱ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۱ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان