دانلود و خرید کتاب بهبود روابط زناشویی به زبان آدمیزاد پائولا هال ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهبود روابط زناشویی به زبان آدمیزاد اثر پائولا هال

کتاب بهبود روابط زناشویی به زبان آدمیزاد

معرفی کتاب بهبود روابط زناشویی به زبان آدمیزاد

کتاب بهبود روابط زناشویی به زبان آدمیزاد نوشتهٔ پائولا هال است که رضا اردلان آن را ترجمه و خلاصه است و در انتشارات شنیدار منتشر شده است. 

درباره کتاب بهبود روابط زناشویی به زبان آدمیزاد

خلاصه کتاب بهبود روابط زناشویی به زبان آدمیزاد به شما یاد می‌دهد چگونه در برابر طوفان حوادث، کشتی زندگی مشترکتان را به ساحلی امن برسانید. 

همه‌ٔ ما در تعامل با افرادی هستیم که از طریق آن‌ها روابط اجتماعی خود را گسترش می‌دهیم. بااین‌حال، هرگونه روابطی چه از نوع زناشویی باشد و چه از نوع رئیس و کارمند یا تعاملات دوستانه، با فراز و نشیب‌ همراه است. این کتاب به شما کمک می‌کند از فراز و نشیب زندگی زناشویی سربلند بیرون بیایید. این خلاصه‌ کتاب به شما می‌آموزد چگونه اختلافات خود را با دیگران برطرف کنید و روابط اجتماعی خود را به بهترین نحو گسترش دهید.

خواندن کتاب بهبود روابط زناشویی به زبان آدمیزاد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام زوج‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بهبود روابط زناشویی به زبان آدمیزاد

«روابط زناشویی یکی از لذت‌بخش‌ترین و در عین حال، پیچیده‌ترین روابطی است که انسان در زندگی خود تجربه می‌کند. یک روزِ عاشقانه و سرشار از صمیمت ممکن است تنها با اتفاقی ساده تبدیل به جهنمی سوزان شود. فراز و نشیب در روابط زناشویی، امری طبیعی است و حتی رمانتیک‌ترین روابط نیز از آن در امان نیستند. وقتی در رابطه‌تان با چالشی مواجه می‌شوید، در آن شرایط خیلی سخت است که تنها به نکات مثبت توجه کنید. آن چیزی که شما می‌بینید، صحنهٔ تلخی از یک گفتگوی سرد است که تمام خاطرات خوش را در یک لحظه از ذهنتان پاک می‌کند.

آنچه همهٔ ما در روابطمان به آن نیاز داریم، سه ویژگی مهم است که نقاط قوت روابطمان محسوب می‌شوند؛ این نقاط قوت عبارت‌اند از سازگاری، صمیمت و ثبات.

حتی عاشقانه‌ترین روابط هم بدون سازگاری خیلی زود از هم خواهد پاشید. سازگاری به شما کمک می‌کند که چالش‌ها را به فرصت و اختلاف نظرها را به راهی برای درک بهتر یکدیگر تبدیل کنید. واقعیت این است که در هیچ جای دنیا نمی‌توانید افرادی را بیابید که در کلیه موضوعات مختلف زندگی مانند یکدیگر فکر کنند. هر کدام از ما با پیشینه اجتماعی و خانوادگیِ متفاوتی رشد کرده‌ایم که جهان‌بینی متفاوتی را برایمان خلق کرده است.

شاید همسرتان بر خلاف باورهای شما، به زندگی بعد از مرگ اعتقاد نداشته باشد؛ اما اینکه او در مواجهه با مسائل انسان‌دوستانه چه واکنشی نشان می‌دهد، اهمیت زیادی دارد. اگر هر دو طرف در مورد درستکاری، صداقت، اهمیت به محیط زیست و یا همکاری در امور منزل به اتفاق نظر رسیده‌اید، این نقاط قوت می‌تواند پایه‌های رابطه شما را تقویت کند.

قطعاً مسائل زیادی وجود دارد که هر کدام از شما نظرات و باورهای خاص خودتان را نسبت به آن‌ها دارید، اما سعی کنید در قلب این تفاوت‌ها به یک نقطهٔ اشتراک برسید. در یک رابطهٔ سالم هیچکدام از طرفین به دنبال اثبات باور و هدف خود نیست و در پس اختلاف نظرها به دنبال یافتن اشتراکی ماندگار هستند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

حجم

۲۵٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان