دانلود و خرید کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی جان گری ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی اثر جان گری

کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی

نویسنده:جان گری
امتیاز:
۳.۷از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی

کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی با عنوان فرعی رازهای روابط عاطفی پایدار و موفق نوشتهٔ جان گری و ترجمهٔ رضا اردلان است که شنیدار آن را منتشر کرده است. این کتاب در سال ۲۰۰۲ منتشر شد و در مدت کوتاهی به یکی از پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های دنیا تبدیل شد. کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی از مجموعۀ خلاصه‌کتاب‌های انتشارات شنیدار است و خلاصه‌ای از کتاب اصلی است.

دربارهٔ کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی

جان گری این کتاب را براساس جلسات مشاوره‌ای که با زوج‌های مختلف داشته تألیف کرده‌است. به همین دلیل آموزه‌های این کتاب کمک زیادی به بهبود روابط شما خواهد کرد. زیرا از طریق این کتاب می‌توانید از تجربیات دیگران بهره ببرید و از راهنمایی‌های جان گری استفاده کنید.

خواندن کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند زندگی زناشویی‌شان را از تکراری‌بودن نجات دهند پیشنهاد می‌کنیم.

دربارهٔ جان گری

جان گری متولد تگزاس است. او به معنویت و مراقبه‌ٔ متعالی تمایل زیادی دارد و مطالعات خود را در این زمینه گسترش داده است و به‌مرور به یکی از مشهورترین سخنرانان در حوزه‌ٔ ارتباطات و روابط زناشویی تبدیل شده است.

جان گری همچنین یکی از اعضای گروه رهبران تکاملی است. مکتبی نوظهور که اعتقاد دارند بشر امروز به واسطۀ ارتباط با آگاهی درونی به درجه‌ای از تکامل معنوی دست پیدا کرده است.

بخشی از کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی

«چگونه با شناخت تفاوت‌های زنان و مردان، عشقی پایدار بین خود و شریکمان ایجاد کنیم؟

فرض کنیم مردان از سیاره مریخ و زنان اهل سیاره ونوس هستند. روزی از روزها، ساکنین سیاره مریخ در حالی که با تلسکوپ‌های بزرگشان سیاره‌های دیگر را تماشا می‌کردند، سیاره‌ای به ‌نام ونوس را دیدند و احساس عجیب و در عین‌ حال خوبی نسبت به ساکنین آن پیدا کردند. آن‌ها با ونوسی‌ها ملاقات کردند و بعد از مدتی تصمیم گرفتند که در کنار یکدیگر بر روی سیاره‌ای به ‌نام زمین ساکن شوند؛ اما متأسفانه پس از گذشت مدتی از ورودشان به زمین، آن‌ها فراموش کردند که از دو سیاره متفاوت و با ویژگی‌های متفاوت هستند و همین موضوع، سرآغاز کشمکش و جدالی بی‌پایان میان مردان مریخی و زنان ونوسی شد!

مریخی‌ها منطقی بودند و از ونوسی‌های احساساتی انتظار داشتند تا همانند آن‌ها رفتار کنند. ونوسی‌ها هم همین انتظار را از مریخی‌ها داشتند و این مشاجره‌ی بی‌پایان، آنقدر بالا گرفت که بسیاری از آن‌ها تصمیم گرفتند با شریک خود قطع رابطه کنند! با این ‌حال، جذابیت و وابستگی زیادی بین مریخی‌ها و ونوسی‌ها وجود داشت که نمی‌توانستند آن را فراموش کنند. آن‌ها نیاز داشتند تا یک بار دیگر خاطرات مشترکشان را مرور کنند و با به اشتراک گذاشتن آن، به یکدیگر بفهمانند که خیلی با هم فرق دارند و با این تفاوت کنار بیایند.

مشکل از آنجا شروع شد که مریخی‌ها و ونوسی‌ها از یکدیگر می‌خواستند که شبیه به هم رفتار کنند. آن‌ها مدام به یکدیگر می‌گفتند: «چرا مثل من فکر نمی‌کنی؟ چرا مثل من رفتار نمی‌کنی؟ اگر من جای تو بودم اصلاً چنین رفتاری انجام نمی‌دادم و ...»

در ابتدای آشنایی مریخی‌ها با ونوسی‌ها، همه چیز هیجان‌انگیز و عالی‌ بود. آن‌ها مدام عشق خود را به یکدیگر ابراز می‌کردند، نامه‌های عاشقانه برای هم می‌فرستادند و اغلب همدیگر را ملاقات می‌کردند؛ اما این روزها چندان دوامی نداشت!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۹٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۳ صفحه

حجم

۳۹٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۳ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان