دانلود و خرید کتاب مزیت شادمانی شان آکور ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مزیت شادمانی اثر شان آکور

کتاب مزیت شادمانی

معرفی کتاب مزیت شادمانی

کتاب مزیت شادمانی نوشتهٔ شان آکور است که با ترجمهٔ رضا اردلان و به‌شکل خلاصه‌ای کاربردی در انتشارات شنیدار منتشر شده است.  

درباره کتاب مزیت شادمانی

این خلاصه کتاب به شما یاد می‌دهد راز شادی چیست و چگونه می‌توان از آن برای رسیدن به موفقیت استفاده کرد.

در دنیای پرسرعت امروزی باید از هر فرصتی برای پیشی‌گرفتن از رقبا استفاده کرد. مردم اغلب امیدوارند به موفقیت و ثروتی فراوان دست یابند تا به‌وسیلهٔ آن، خوشبختی و شادی را تجربه کنند؛ اما شان آکور در کتاب مزیت شادمانی نشان می‌دهد که این طرز تفکر نادرست است.

در واقع خوشبختی به‌هیچ‌عنوان نتیجه‌ٔ سخت کارکردن نیست؛ بلکه ابزاری است که می‌توان از آن برای ارتقای عملکرد و در نتیجه بهبود کیفیت زندگی استفاده کرد. در این دیدگاه، خوشحالی تسهیل‌کنندهٔ موفقیت است. این خلاصه کتاب با ۷ اصل ساده که به شادتر زیستن و نزدیک‌شدن شما به موفقیت کمک می‌کند. 

خواندن کتاب مزیت شادمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مزیت شادمانی

«علاوه بر این، ذهن ما پس از بحران‌ها شروع به ساختن ضدحقیقت‌ها می‌کند. ضدحقیقت‌ها سناریوهای جایگزینی هستند که به ما در ارزیابی اتفاقات کمک می‌کنند. مثلاً بعد از یک اتفاق می‌گوییم اگر اینطور می‌شد چی؟ برای درک بیشتر ضدحقیقت‌ها به مثال زیر توجه کنید.

فرض کنید در بانکی حضور دارید و ناگهان گروهی سارق وارد می‌شوند. آن‌ها پس از سرقت، گلوله‌ای شلیک می‌کنند که به بازوی شما اصابت می‌کند. آیا می‌توان گفت شما بسیار بدشانس هستید، چون تنها کسی بودید که مورد اصابت گلوله قرار گرفته است؟ یا اینکه خوش‌شانس بودید که گلوله به دستتان برخورد کرد، نه به سرتان؟

مغز شما ناخودآگاه ضدحقیقت‌ها را می‌سازد و ساختن آن‌ها دست شما نیست، اما شما می‌توانید انتخاب کنید که کدام یک از آن‌ها را بپذیرید. به یاد داشته باشید که در چنین مواقعی باید ضدحقیقت‌هایی را انتخاب کنید که احساس خوبی به شما منتقل کرده و خروجی‌های مثبتی برای آیندهٔ شما به دنبال داشته باشد.

موفقیت به معنای عدم شکست نیست؛ بلکه به معنای برخاستن دوباره و تلاش برای دستیابی به شادی و موفقیتی فراتر از قبل است. این همان مسیر سوم است؛ استفاده از شکست‌ها برای صعود. به عنوان مثال، مایکل جردن پس از اینکه از تیم بسکتبال دبیرستان اخراج شد، تسلیم نشد و از این رویداد به عنوان انگیزه‌ای برای تمرینات بیشتر استفاده کرد. حالا او یکی از مشهورترین بازیکنان بسکتبال در تمام تاریخ است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

حجم

۱۵٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان