دانلود و خرید کتاب معجزه نور ریو پ. ژی. ترجمه غزاله صابری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معجزه نور اثر ریو پ. ژی.

کتاب معجزه نور

نویسنده:ریو پ. ژی.
امتیاز:
۱.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب معجزه نور

کتاب معجزه نور نوشتهٔ ریو پ. ژی. با ترجمهٔ غزاله صابری در انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است. 

درباره کتاب معجزه نور

نویسنده در کتاب معجزه نور بعد از توضیحات مختصری دربارهٔ اهمیت نور در زندگی انسان، به تشریح چگونگی آمیختن افکار و نور می‌پردازد که باعث گسترش ظرفیت و توانایی‌های انسان با کمک این روش‌های فوق‌العاده می‌شود. این روش‌ها برگرفته از آموزش‌هایی است که در یونان باستان در مراکز آموزشی تعلیم داده می‌شده و می‌تواند قدرت تمرکز و حافظه را چندین برابر افزایش دهد که به موفقیت در امتحان‌ها و آزمون‌های بزرگ می‌انجامد.

در ۵ فصل مجزای این کتاب که هرکدام از آن‌ها به‌نوعی در ارتباط با نور و افشای یکی از اسرار آن است، به ترتیب به توضیح این پرداخته شد که چگونه می‌توان نور و افکار را درآمیخت تا حافظه و قدرت توجه افزایش یابد. نویسنده در مقدمه تأکید می‌کند این کتاب تنها به تحقق اهداف مادی و موفقیت‌های مالی نمی‌پردازد، بلکه ارتقای توانایی روحی و فکری در جهت رسیدن به کمال و اهداف عالی، موضوع اصلی آن است.

خواندن کتاب معجزه نور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب معجزه نور

«نور دارای موج و ذره است.

نور تابشی الکترومغناطیسی، شامل یک حوزهٔ مغناطیسی و یک حوزهٔ الکتریکی است که با تشکیل یک زاویهٔ راست در نوسان است. چشم این تابش را دریافت می‌کند. اجسام دارای دمای بالا نیز این تابش را منتشر می‌کنند، در این صورت صحبت از گدازش است و همچنین این تابش از جسم‌های تحریک‌شده‌ای صورت می‌گیرد که هنگام برانگیخته شدن خاصیت انتشار نور را دارند و این همان پدیدهٔ فیزیکی لیان است.

نور فقط یک موج نیست و حین تأثیرگذاری متقابل با اتم‌ها همچون ذرهٔ باردار رفتار می‌کند.

در واقع، اگر برای یک اتم انرژی فراهم کنیم «متحرک» می‌شود و الکترون‌هایش به مدارهای فوقانی «می‌جهند». با بازگشت به حالت اولیه، الکترون انرژی اضافی خود را به‌شکل کوانتوم تابشی الکترومغناطیسی آزاد می‌کند که فوتون نامیده می‌شود و نور را متساعد می‌کند. ذرهٔ سازندهٔ نور، کوانتوم انرژی است، نام قدیمی فوتون‌هایی که می‌توان آن‌ها را با بسته‌های کوچک امواج انرژی‌زای نور شبیه دانست.

در فیزیک، فوتون را با علامت گاما نشان می‌دهند.

نور زندگی است!

نور خورشید برای حیات زمین ضروری است. به کمک نور، گیاهان در جریانی که فتوسنتز نام دارد و در قسمت سبز گیاه انجام می‌شود، مواد آلی مورد نیاز خود را تأمین می‌کنند و اکسیژنی را که ما تنفس می‌کنیم، آزاد می‌کنند.

نور خورشید در چرخه‌ای بیست‌وچهار ساعته، بدن انسان و بسیاری از حیوانات را تنظیم می‌کند. نور خورشید روی چرخهٔ بیولوژیکی (روند هر چرخهٔ بیولوژیکی بدن ما بیست‌وچهار است)، اعصاب غدد درون‌ریز ارگانیسم انسان و همچنین بر مجموع سیستم هورمونی، اثر زیادی دارد. این اثر به‌واسطهٔ غدد درون‌ریز غدهٔ هیپوفیز و اپیفیز یا غدهٔ صنوبری است و این دو غده به‌شدت متأثر از احساسات و هیجانات ما هستند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۲۶۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان