دانلود و خرید کتاب راز ژرف تر آنه ماری پستما ترجمه مرضیه تنها
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راز ژرف تر اثر آنه ماری پستما

کتاب راز ژرف تر

ویراستار:پیرایه کلهر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب راز ژرف تر

کتاب راز ژرف تر نوشتهٔ آنه ماری پستما و ترجمهٔ مرضیه تنها است. انتشارات نسل نواندیش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب راز ژرف تر

کتاب راز ژرف تر به تو می‌آموزد که با تمام سطوح مهم وجودت، با جهان ارتباط برقرار کنی و تو را برای خلق زندگی ایدئال خود، راهنمایی می‌کند؛ همان زندگی‌ای که تو خواسته‌ای آن را زندگی کنی. البته نه با خیال‌بافی برای برآوردن جادویی آرزوهایت، بلکه با عمل به ۱۲ قانون آفریدن که قانون جذب، فقط بخش کوچکی از آن‌هاست. این قوانین در کنار هم، در تو قدرت حقیقی آفریدن را شکل می‌دهد.

هر فصل این کتاب، کارکردن با یکی از این ۱۲ قانون را توضیح می‌دهد و در نهایت با پیشنهادهایی برای تمرین آن قانون در زندگی، پایان می‌یابد. بسیاری از این پیشنهادها، نیازمند تأمل و خودآزمایی است که می‌توان به بهترین شیوه‌ای که جوابگو نیز هست، این کار را انجام داد؛ مانند نوشتن در دفترچهٔ یادداشت یا تفکر دربارهٔ سؤال‌های مهم و کلیدی. مراقبه‌ای نیز در انتهای کتاب گنجانده شده است که روشی مفید برای بررسی درونی است.

مرحلهٔ اول این مسیر خواستن است، مرحلهٔ دوم تصمیم‌گرفتن و مرحلهٔ سوم مسئولیت‌پذیری است.

خواندن کتاب راز ژرف تر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آنه ماری پستما

آنه‌ماری پُستما در سال ۱۹۶۹ به دنیا آمد. او که نویسندهٔ دانش زندگی است، در رشتهٔ حقوق به تحصیل پرداخت. در سال ۱۹۹۵ در یکی از مجلات معروف نقش عمده‌ای یافت و در نتیجه مهمان ویژهٔ میزگردهای ملی و بین‌المللی شد. از آن پس، او به‌عنوان مدیر تبلیغات و نویسنده‌ای موفق، پیشرفت کرد و در زمینهٔ ۲ موضوع اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس که طبق نظر او ۲ جنبهٔ هم‌راستای خودآموزی است، تخصص یافت.

آنه‌ماری پستما با کتاب‌های «من خودم را دوست دارم»، «عشق‌ورزی» و «جسم کامل است» ۱۰۰ها هزار خواننده یافت. دیدگاه همه‌جانبه و پرشوری که او در کتاب‌هایش نسبت به زندگی دارد، در تمام کارهایش نمایان است. او در کارها و کتاب‌هایش به این سؤال‌ها پاسخ می‌دهد: چطور می‌توانم زندگی‌کردن را بیاموزم؟ چطور بهترین زندگی را برای خود بیافرینم؟ آنه‌ماری سلامتی روانی، عاطفی، جسمی و ذهنی را مانند حلقه‌های زنجیر، تفکیک‌ناپذیر و متصل به یکدیگر می‌داند. از فوریهٔ سال ۲۰۰۵، او نمایندهٔ ویژهٔ حسن‌نیت بنیاد هلندی کودکان معلول نیز شده است.

او در ۱۱سالگی به‌علت نیش ساس (ساس‌گزیدگی) که در آن زمان ناشناخته بود، دچار فلج جزئی در پاهایش شد و همین موضوع، زندگی‌اش را تغییر داد. آنه‌ماری تجربیات و بینش‌های خود را در کتاب‌ها، کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی‌هایش در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. شور و شوق او برای زندگی، عشق به واقعیت و روابط اجتماعی‌اش، او را الهام‌بخش بسیاری از مردم کرده است.

کتاب «راز ژرف تر» نیز یکی از آثار اوست.

بخش‌هایی از کتاب راز ژرف تر

«به تازگی، کتابی بسیار قدیمی را به نام خرد و زیبایی چینی نوشتهٔ هِنری بورِل از کتابخانه گرفتم. در فصلی از این کتاب با عنوان وُو وی نوشته شده است: آیا نمی‌دانی چطور امپراتور زرد، مروارید جادویی‌اش را پیدا کرد؟ من به تو می‌گویم. امپراتور زرد، به شمال دریاچهٔ سرخ سفر کرد. او پس از صعود قلهٔ کوه کن لُن، در راه بازگشت به جنوب، مروارید جادویی‌اش را گم کرد. او با استفاده از هوش و زیرکی‌اش می‌خواست مروارید را پیدا کند، اما هیچ موفقیتی به دست نیاورد. پس جادو را به کار گرفت، ولی باز هم موفقیتی حاصل نشد. از نهایت قدرت استفاده کرد، اما نتوانست مروارید را پیدا کند. سرانجام، "هیچ چیز"را به کار برد و هیچ چیز مروارید را یافت. امپراتور زرد گفت: "چقدر عجیب است که "هیچ چیز"می‌تواند مروارید را پیدا کند! ای مرد جوان، آیا منظور مرا می‌فهمی؟"

فصل "وُو وی"به زیبایی بر نیروی "تلاش در بی‌تلاشی"تأکید می‌کند: این نیرویی است که اغلب آن را نادیده می‌گیریم؛ زیرا فکر می‌کنیم که می‌توانیم همه‌چیز را مهار و هدایت کنیم. این موضوع به ما یادآوری می‌کند که دو راه برای خواستن وجود دارد:

۱. چنگ زدن به چیزی و

۲. رها کردن آن چیز.

نیروی اراده، محرک بسیار خوبی برای زنده ماندن است؛ اما برای یادگیری این نکته که چگونه "زندگی کنیم"تا به وفور نعمت واقعی جهان دست یابیم، به ابزارهای درونی پیشرفته‌تری نیاز داریم؛ ابزارهایی مانند خودشناسی، شجاعت، پذیرش و اعتماد. برای اغلب انسان‌ها آسان است که چیزهایی نه چندان مهم را رها کنند. در واقع، ما ادارهٔ این بخش از زندگی‌مان را به خداوند می‌سپاریم؛ اما اگر چیزی بسیار مهم باشد، تلاش می‌کنیم خودمان آن را حل کنیم؛ گرچه در آن لحظه می‌دانیم که اگر مهم‌ترین چیزها را نیز رها کنیم، جهان به‌خوبی آن را اداره می‌کند.

اراده در بخشی از مسیر به ما کمک می‌کند، اما در پایان مسیری که می‌توانی "به آن برسی"راه دیگری هست که فقط باید در آن پیش روی: راهی ناشناخته، و بدون هیچ اطمینان و ضمانتی. راهی فراتر از اراده، همان راهی که راه واقعی توست و این‌جاست که یکی از کلیدهای راز ژرف‌تر را می‌یابیم: برای برآورده شدن خواسته‌ات، به‌جای این‌که اراده‌ات را بر واقعیت تحمیل کنی، یاد بگیر همان چیزی را که در زندگی‌ات نمایان می‌شود، بپذیری.»

پداگوژی فنلاندی
یوحنا یاروینن تائوبرت
دانشنامه‌ی شعر مهدوی؛ جلد ششم
عبدالله شرعی
حال خوب، روابط خوب
کسندرا دان
کاش خوابت دروغ بود: یادنامه سردار شهید جواد حاجی‌خداکرم و خاطرات همسر فداکار ایشان
حبیب یوسف‌زاده
شکستگی اطفال اندام فوقانی ۲ ـ فصل ۲ ـ ۱۳
فرزاد وثوقی
نقش المان‌های شهری در تعاملات اجتماعی
مصطفی مالکی تهرانی
مفاهیم پایه معماری
ادوارد تی وایت
کووید-۱۹
کلاوس شواپ
زیباترین چیز در دنیا، خود دنیاست
عباس علاف صالحی
تئوری کاربردی موسیقی
فرشید بیانی شهری
باد برگ‌ها را سمت دره‌ها می‌برد
علی‌الله سلیمی
تربیت جنسی کودک براساس ادبیات نمایشی
الناز غفاری
درخت در خودش راه می رود
قربان ولیئی
روان شناسی خانواده
جان دبلیو. ثوبرن
الگوهای آموزش مفاهیم اخلاقی
نجمه پیرزاده
عوامل موثر بر تجارت الکترونیک در سال ۲۰۲۲
داریوش خدادادنژاد
فیزیک (۱) پایه دهم (ریاضی و فیزیک)
حمیدرضا مرادی حقیقی
پروازهای زیرزمینی
بن اچ. وینترز
دیپلماسی امام خمینی (رحمه الله علیه)
علی سروش

نظرات کاربران

Tanha
۱۴۰۲/۰۴/۱۱

ترجمه کتاب بسیار خوب است. متن خیلی راحت اصل مطلب را می گوید و محتوا را به حاشیه نمی برد. کتاب کاربردی است اگر موارد را انجام دهیم.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱۸۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان