دانلود و خرید کتاب چرا مردها در آخرین لحظه هدیه می خرند آلن پیز ترجمه گیتی شهیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چرا مردها در آخرین لحظه هدیه می خرند اثر آلن پیز

کتاب چرا مردها در آخرین لحظه هدیه می خرند

معرفی کتاب چرا مردها در آخرین لحظه هدیه می خرند

کتاب چرا مردها در آخرین لحظه هدیه می خرند نوشتهٔ آلن پیز و باربارا پیز و ترجمهٔ گیتی شهیدی است. انتشارات نسل نواندیش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر دربارهٔ روابط میان اعضای خانواده در روزهایی خاص مانند ایام عید است.

درباره کتاب چرا مردها در آخرین لحظه هدیه می خرند

کتاب چرا مردها در آخرین لحظه هدیه می خرند در بخش‌های گوناگونی نوشته شده است که عنوان برخی از آن‌ها عبارت است از: «چرا در ایام عید این‌قدر به زوج‌ها سخت می‌گذرد»، «آیا مردان و زنان به‌راستی با هم فرق دارند؟»، «خرید عید: بقای مناسب‌ترین»، «چرا ما در ایام عید در داخل خودرو با هم دعوا می‌کنیم»، «ده کاری که مردها و زن‌ها در ایام عید انجام می‌دهند و موجب رنجش طرف مقابل می‌شوند» و «حضور زنی دیگر در ایام عید».

چرا این کتاب نوشته شده است؟ نویسندگان توضیح می‌دهند که ایام عید به همهٔ روابط ما با افراد موردعلاقه‌مان مربوط می‌شود؛ بنابراین راز تعطیلات موفقیت‌آمیز این است که احساس یکدیگر را درک کنیم و یاد بگیریم برخلاف تفاوت‌هایی که با هم داریم، به‌خوبی با یکدیگر کنار بیاییم.

این کتاب فرصتی واقعی برای حل بعضی از مسائلی که عید را این‌قدر برای زوج‌ها چالش‌برانگیز می‌کند. این کتاب پر از درکی همگانی و حقایقی علمی است که به‌خوبی قانع می‌کند و با این حال به زبان طنز و روشی ساده و قابل هضم ارائه شده است. این کتاب رفتار «طرف مقابل» را توضیح می‌دهد؛ خواه رفتار همسر، پسر، دختر، مادر، پدر، پدر و مادر همسر و دوستان باشد، خواه رفتار همسایه‌ها.

در این کتاب، تفاوت‌های کلیدی بین مردها و زن‌ها آموزش داده شده است. این کتاب به همهٔ مردان و زنانی اهدا می‌شود که در ساعاتی کوتاه می‌نشینند و از سر ناراحتی موهایشان را می‌کشند و می‌گویند: «چرا نمی‌فهمی؟» این کتاب به درد هر کسی که خدا را شکر می‌کند که عید فقط سالی یک‌بار می‌آید، می‌خورد. این کتاب به شما کمک می‌کند جنس مخالف خود را بشناسید و هر ۲ از ایام عید لذت ببرید. از همه مهم‌تر، به شما کمک می‌کند تا خود را بشناسید و نشان دهید چگونه می‌توانید هر ۲ با هم زندگی شادتر، سالم‌تر و هماهنگ‌تری را هدایت کنید.

کتاب چرا مردها در آخرین لحظه هدیه می خرند با این پیش‌فرض نوشته شده که مردها در آخرین لحظه هدیه می‌خرند و هدیهٔ زن‌ها از قبل آماده است

خواندن کتاب چرا مردها در آخرین لحظه هدیه می خرند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همهٔ افراد متأهل پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب چرا مردها در آخرین لحظه هدیه می خرند

«میهمانانی که مدت زمانی طولانی در خانهٔ شما می‌مانند، همه جا را به هم می‌ریزند، سروصدا می‌کنند و در خوردن زیاده‌روی می‌کنند و این‌ها دلایل اصلی این است که چرا ماندن اقوام در خانهٔ شما یا با آن‌ها ماندن می‌تواند تنش‌زا باشد و بسیاری از زوج‌ها می‌گویند که جمع شدن اقوام دور هم در پایان به بحث و مشاجره و نارضایتی ختم می‌شود. علاوه بر آن، دعوای سالیانه‌ای هم بر سر اینکه چه کسی ایام عید را با چه کسی سپری کند وجود دارد که در دنیای امروزی، با افزایش طلاق و جدایی پیچیده‌تر هم شده است. به‌طور قطع تاریخ می‌تواند نقش خود را در تبدیل ایام عید به میدان جنگ ایفا کند و اگر دقت نکنید، لجاجت‌ها و غرض‌های قدیمی و دعواهایی که مدت‌هاست فراموش شده است، می‌تواند در اطراف سر آن‌ها بچرخد. اما درواقع نباید این‌طور باشد.

در این فصل از کتاب، ما سال‌ها پژوهش خود را در این قلمرو، فضای شخصی و اهمیت مقدمات کاری را فراهم ساختن و دانش وسیعمان را دربارهٔ ایجاد روابط و مقابله با دعوا و مشاجره برای کمک به شما جهت طراحی ایام عید و تعطیلاتی شاد و آرام مطرح کرده‌ایم. همین حالا و در همین جا بر آن متمرکز شوید و توصیهٔ ما را دنبال کنید تا امسال عید به دلایلی درست به تعطیلاتی فراموش‌نشدنی تبدیل شود.»

معرفی نویسنده
آلن پیز

آلن پیز نویسنده، مدرس و متخصص زبان بدن است. او متولد سال ۱۹۵۲ در ملبورن استرالیاست. آلن پیز نویسنده‌ی‌ پرکار و محبوبی است و عناوین مختلفی از کتاب‌هایش در لیست کتاب‌های پرفروش قرار گرفته‌اند. آلن پیز مدیرعامل یک شرکت مشاوره‌ در سیدنی است و در آن به تولید و تهیه‌ی فیلم‌ برای ارائه‌‌ به شرکت‌های مختلفی در سراسر جهان، برای آموزش کارکنان و مدیران نیز می‌پردازد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۵۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۳۵۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
تومان