دانلود و خرید کتاب ایجاد تعادل در استفاده از اینترنت، کار و زندگی فاطمه اسدپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ایجاد تعادل در استفاده از اینترنت، کار و زندگی اثر فاطمه اسدپور

کتاب ایجاد تعادل در استفاده از اینترنت، کار و زندگی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ایجاد تعادل در استفاده از اینترنت، کار و زندگی

کتاب ایجاد تعادل در استفاده از اینترنت، کار و زندگی نوشتهٔ فاطمه اسدپور است. انتشارات امید آینده این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب ایجاد تعادل در استفاده از اینترنت، کار و زندگی

کتاب ایجاد تعادل در استفاده از اینترنت، کار و زندگی در فصل اول به اینترنت و دنیای مجازی پرداخته و در فصل‌های بعدی به‌سراغ موضوعاتی مانند تغییر زندگی روزمره با اینترنت، راه های دوری از مشکلات حاصل از اینترنت و چگونگی ایجاد تعادل بین کار و زندگی پرداخته است. این کتاب با این پیش‌فرض نوشته شده است که بشر از زمان خلقت همیشه دارای دستاوردهای بزرگی بوده و همین دستاوردها مایهٔ پیشرفت و موفقیت او شده است و همیشه در تکاپو جهت به دست‌آوردن بهترین‌ها بوده است. نهایت تمام آن‌ها به آرامش‌رسیدن خودِ آدمی بوده است. یکی از این دستاوردهایی که اخیراً در چند دههٔ اخیر بسیار غوغا کرده، دنیای مجازی و اینترنت است.

اینترنت وسیلهٔ بسیار راحت و مناسبی است که انسان‌ها به‌وسیلهٔ آن می‌توانند کارهای متفاوتی انجام دهند، اما به‌باور این کتابْ همین اینترنت و فضای مجازی باعث مشکلات فراوانی از بیماری گرفته تا پاشیدن خانواده برای نسل امروز شده است. در اینجا راه‌حلی وجود دارد که اگر ما از آن به‌خوبی و درستی استفاده کنیم، نه‌تنها مشکل‌ساز نخواهد بود بلکه مایهٔ دستاوردهای دیگری نیز خواهد شد؛ چراکه بشر در تکاپو برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتری است. نویسنده در این کتاب از نوشته‌های خانم «گبی برن استین» که مربی او در بسیاری جهات بوده، استفاده کرده است.

خواندن کتاب ایجاد تعادل در استفاده از اینترنت، کار و زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد اینترنت و فضای مجازی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ایجاد تعادل در استفاده از اینترنت، کار و زندگی

«بچه‌ها اطلاعات بیشتری نسبت به هر نسل قبلی در اختیار دارند. تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و تلفن‌های هوشمند در مدرسه و خانهٔ رایج هستند، از جمله برای یادگیری مجازی. و دستگاه‌ها به این زودی‌ها از بین نمی‌روند، به همین دلیل است که خانواده‌ها باید دربارهٔ امنیت اینترنت صحبت کنند.

اینترنت اطلاعاتی دارد که می‌تواند زندگی ما را غنی کند. همچنین می‌تواند به ما و افرادی که دوستشان داریم آسیب برساند. شما می‌خواهید فرزندانتان به آن دسترسی داشته است. اما همچنین می‌خواهید که آنها در فضای آنلاین ایمن باشند. چگونه می‌توانید هر دو چیز را به دست آورید؟

این چالش زندگی در یک دنیای متصل است. افراد بد ممکن است باهوش باشند، اما شما و فرزندانتان می‌توانید باهوش‌تر باشید. به این نکات ایمنی اینترنت رجوع کنید ــ یا به چک لیست ایمنی اینترنت بروید ــ تا مطمئن شوید که تمام خانوادهٔ شما در حالت آنلاین ایمن‌تر می‌مانند.

ایمنی اینترنت چیست؟

چرا ایمنی اینترنت مهم است؟

خطرات اینترنت چیست؟

نکات ایمنی اینترنت

نکات ایمنی اینترنت برای کودکان

نکات ایمنی اینترنت برای نوجوانان

نکات ایمنی اینترنت برای والدین

نکات ایمنی اینترنت برای کل خانواده

چک لیست ایمنی اینترنت

ایمنی اینترنت چیست؟

ایمنی اینترنت عمل امن‌تر ماندن آنلاین است. این شامل آگاهی از خطرات مرتبط با فعالیت آنلاین شما و به کارگیری چند استراتژی برای جلوگیری یا اجتناب از این خطرات است. ایمنی اینترنت گاهی اوقات به‌عنوان ایمنی آنلاین، ایمنی سایبری یا ایمنی الکترونیکی نیز شناخته می‌شود.

چرا ایمنی اینترنت مهم است؟

بازی آنلاین ایمن می‌تواند از قرار گرفتن شما ــ و فرزندانتان ــ در معرض اطلاعات، مواد یا خطرات ناخواسته در اینترنت که ممکن است به دستگاه‌ها، اطلاعات شخصی یا خانواده شما آسیب برساند، جلوگیری کند. این هوشمندانه است که به کودکان ایمنی رایانه را آموزش دهیم تا قربانی برخی خطرات رایج اینترنت نشوند.

شایان ذکر است که قوانین فدرال وجود دارد، مانند قانون حفاظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان، که برای محافظت از کودکان هنگام آنلاین وضع شده است. COPPA برای کودکان کمتر از ۱۳ سال اعمال می‌شود و از وب‌سایت‌ها می‌خواهد که سیاست‌های حفظ حریم خصوصی خود را توضیح دهند و قبل از جمع‌آوری یا استفاده از اطلاعات شخصی کودک، رضایت والدین را دریافت کنند. نکتهٔ مهم این است که سایت‌ها را از الزام کودکان به ارائهٔ اطلاعات شخصی اضافی برای انجام یک بازی منع می‌کند. بااین‌حال، گاهی اوقات قوانین به صورت آنلاین نقض می‌شوند، به همین دلیل است که بهترین دفاع، تمرین ایمنی رایانه و ایمنی اینترنت است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۱ صفحه

حجم

۸۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۱ صفحه

قیمت:
۳۶,۹۰۰
تومان