دانلود و خرید کتاب مدیریت کسب و کارها؛ از رویا تا واقعیت الیزابت تورنتون ترجمه آیه پوست فروشان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت کسب و کارها؛ از رویا تا واقعیت اثر الیزابت تورنتون

کتاب مدیریت کسب و کارها؛ از رویا تا واقعیت

معرفی کتاب مدیریت کسب و کارها؛ از رویا تا واقعیت

کتاب الکترونیکی «مدیریت کسب و کارها؛ از رویا تا واقعیت» نوشتهٔ الیزابت تورنتون با ترجمهٔ آیه پوست فروشان در انتشارات سیمای شرق چاپ شده است.

درباره کتاب مدیریت کسب و کارها؛ از رویا تا واقعیت

کتاب مدیریت کسب و کارها؛ از رویا تا واقعیت به شــما کمک خواهد کرد تا نســبت به وقایع پیرامونتان واکنش‌های سنجیده‌تری از خود نشــان بدهید و با شــفافیت بیشتری به ارزیابــی موقعیت‌ها بپردازید، بهتــر تصمیم بگیرید، راهبردی‌تر عمــل کنید، تعاملات سازنده‌تری با سایر کسب‌وکارها داشته باشید و به چنان مهارتی دست‌یابید که بتوانید ایده‌های واقع‌بینانه را از ایده‌های انتزاعی و سطحی‌نگرانه تمیز دهید. شما با مطالعهٔ این کتاب خواهید توانست مدل‌های ذهنی ناکارآمد و بی‌حاصلی را که سد راه موفقیت کسب‌وکارتان شده‌اند، شناســایی و با مدل‌های ذهنی سودمندتری جایگزین کنید تا عملکرد موفقیت‌آمیزتری در رتق‌وفتق امور مدیریتی داشته باشید.

عناوین بخش‌های مختلف کتاب مدیریت کسب و کارها؛ از رویا تا واقعیت به شرح زیر است:

فصل اول: نگاه عینیت‌گرایانه به پدیده‌های پیرامونی 

بخش اول: خسارت یک‌میلیون‌دلاری من، حاصل فقدان روحیه مشاهده‌گری 

فصل دوم: ما نمی‌توانیم با ذهن خود بجنگیم 

بخش دوم: نگاهی عمیق‌تر به مقوله ذهنیت‌گرایی 

بخش سوم: رابطه میان عینیت، ذهنیت و چگونگی ارتباط ما با جهان 

فصل سوم: چارچوب رهبری عینیت‌گرایانه 

بخش چهارم: تصمیم‌گیری واقع‌بینانه

بخش پنجم: عینیت‌گرایی در شرایط پرتنش 

بخش ششم: دگرگون‌سازی ذهن

فصل چهارم: رهبری و روشنفکری  

بخش هفتم: ایجاد محیط کاری فراگیر همگانی

بخش هشتم: مدیریت دپارتمان‌ها و تحولات سازمانی

فصل پنجم: عینیت‌گرایی در کارآفرینی 

بخش نهم: کارآفرینان بلندپرواز

بخش دهم: س مدل کسب‌وکار کارآفرینان نمونه 

بخش یازدهم: جان کلام؛ این شما و این قدرت واقعیت‌گرایی!

کتاب مدیریت کسب و کارها؛ از رویا تا واقعیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب مدیریت کسب و کارها؛ از رویا تا واقعیت

«در ایــن ملاقات، بــرادرم درباره فرصت‌های تجاری طلایی‌ای کــه با لغو تحریم‌ها برای این کارخانه آبمیوه سازی آفریقایی مهیا بود، با پیتر صحبت کرد و به او گفت: "خواهر من صاحب یک شــرکت مشــاوره بازاریابی در آمریکاست. پیشــنهاد می‌کنم با او درباره صادرات محصولات خود به ایالات متحده مشورت کنی." پیتر پیشــنهاد برادرم را پذیرفت. از قرار معلوم، اســتراتژی آن کارخانه تولید آبمیوه این بــود که بنگاه‌های اقتصــادی کوچک آمریکایی را شناســایی و آنهــا را هدف همکاری خــود قرار دهد تــا از این طریق بتواند شــرایط فعالیت در بازارهای آمریکای شــمالی را ارزیابی کند. مدیران این کارخانه، این طرح را در ۶۴ کشــور دیگر اجرا کرده و به دنبال راهکارهایــی بــرای اجرای این برنامــه در آمریکا بودند. به این منظــور، آنها محصولات خود را به بنگاه‌های کوچکی در بوستون و آتلانتا فرستادند تا پتانسیل بازارهای مناطق نیوانگلند، شــیکاگو و آتلانتا را برای صادرات آبمیوه ارزیابی کنند. شرکت من، موسسه اقتصادی بتینگتــون، نیز به همین منظور به عنوان رابط بین آفریقای جنوبی و ایالات واشنگتن دیسی، مریلند، ویرجینیا و پنسیلوانیا انتخاب شد. 4 وقتی برادرم به من خبر داد که شرکت آبمیوه سازی آفریقای جنوبی ملقب به SAFJC 5 آبمیوه برایم فرســتاده اســت، درک درســتی از این مقیاس یــک محموله ۲۴۰ پوندی نداشــتم. تــا حدی که گمــان می‌کردم می‌توانم ایــن تعداد آبمیــوه را در صندوق عقب خودروی شــخصی خودم جا بدهم! چیزی نگذشــت که از گمــرک بندر بالتیمور با من تماس گرفتند تا اطلاع بدهند که یک محموله به نام من وارد ایالت مریلند شده است. یک وانت باری اجاره کردم و به فرودگاه رفتم تا محموله آبمیوه‌ها را دریافت کنم. وقتی بــه فرودگاه رســیدم، با صحنه‌ای مواجه شــدم که هنــوز نمی‌توانم آن را از ذهنم پاک کنــم. خالصه بگویم، وضعیــت محموله وارداتی نفرت‌انگیز بــود! آبمیوه‌ها مثل اغلب نوشیدنی‌های دیگر، در کارتن‌هایی از جنس تتراپک بسته‌بندی شده بودند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۹۱,۰۰۰
تومان