دانلود و خرید کتاب رسالت جهانی حضرت مهدی (عج) فریده گل محمدی آرمان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رسالت جهانی حضرت مهدی (عج) اثر فریده گل محمدی آرمان

کتاب رسالت جهانی حضرت مهدی (عج)

معرفی کتاب رسالت جهانی حضرت مهدی (عج)

کتاب رسالت جهانی حضرت مهدی (عج) نوشتهٔ فریده گل محمدی آرمان است. انتشارات دارالنشر اسلام این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر درمورد رسالت حضرت مهدی (عج) است.

درباره کتاب رسالت جهانی حضرت مهدی (عج)

کتاب رسالت جهانی حضرت مهدی (عج) پس از پیشگفتار و مقدمه، در فصل ۱ به موضوعاتی مانند اجداد حضرت مهدی (ع)، نام‌های و لقب‌های او، راز طول عمرش، اقامتگاهش، مدت حکومتش و... پرداخته است. فصل ۲ پیرامون موضوع ضرورت وجود حضرت مهدی (ع) نوشته شده است و فصل ۳ به موضوعاتی همچون شباهت حضرت مهدی (ع) به پیامبران، مهدویت و ادیان در آخرالزمان (آیین زردشتی، هندویی، بودایی، یهودیت، مسیحیت و اسلام)، رجعت پیامبر اسلام (ص) و... پرداخته است. فصل ۴ درمورد نشانه‌های ظهور حضرت مهدی (ع) و... و فصل ۵ درمورد خروج سفیانی، واقعهٔ آرمگدون و... سخن گفته است. فصل‌های دیگر این کتاب نیز به موارد مرتبط دیگر پرداخته‌اند. این کتاب ۷ فصل دارد.

خواندن کتاب رسالت جهانی حضرت مهدی (عج) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه پیرامون امام عصر پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب رسالت جهانی حضرت مهدی (عج)

«البته باید اذعان داشت که اکثریت واقفند که اوضاع جهان در این برهه از حساسیت خاصی برخوردار است، حال بنده افتخار می کنم که در چنین شرایطی خدمت‌گذار بندگان خدا باشم تا اخباری توسط کتابی که در اختیار خوانندگان گرامی قرار می‌گیرد، این هوشیاری را به آنان بدهد تا ایشان خود را با کسب اطلاعات برای ادامه حیات در عصری بسیار میمون آماده کنند و با انسجامی گسترده توفیق دیدار همدیگر را داشته باشند، آن هم در عصری بسیار نوین... .

آری، امید است توفیق دیدار پس از وقوع رستاخیز صغری برای بندگان خدا در جای‌جای جهان تحقق پذیرد، چون ما شیعیان طبق اخبار صادره از جانب حضرات انبیا! بالاخص پیام‌های حضرت محمد بن عبداللّه و حضرات امامان معصوم علیه‌السلام بر این امر قائلیم که جهان در واپسین روزهای زمان قرار دارد و باردار یک دگرگونی عظیم می‌باشد که اعظم این دگرگونی در عصر ظهور پر میمنت بقیة اللّه الاعظم حضرت مهدی موعود! آخرین فرزند از فرزندان گرامی پیامبر آخرالزمان، حضرت محمد مصطفی صلّی الله علیه وآله تجربه خواهد شد.

همچنین امت حضرت عیسی بن مریم علیهماالسّلام که بر نزول مجدد پیامبر خود قائل هستند و در انتظار آن‌حضرت می‌باشند و بدون تردید مسیحیان مومن به اللّه! باور دارند که حضرت عیسی مسیح فرزند حضرت مریم مقدس! به خواست خداوند خواهد آمد که سلام و درود بی پایان بر آن بانو و فرزند گرامی ایشان باد.

گویند: دیگر امم نیز در انتظار نجات‌دهنده خویش، زمان را سپری می‌کنند و ما شیعیان هم در انتظار وقوع واقعه مبارکی با عنوان (وقوع رستاخیز صغری) هستیم، آن هم زیر چتر امامی که با فرمان خداوند! ظهورشان برای تمامی امم در جهان محقق خواهد شد و صالحان در سایه آن امام همام! تحول بزرگی را پشت سر خواهند گذاشت، آن هم با انسجامی فرخنده که بر اهل جهان حاکم خواهد شد، آنگاه همگان در جای جای عالم نسیمِ رهایی و نشاطِ آزادی از غم را با حضور امیر امیران حضرت صاحب الامر! احساس خواهند کرد، آخر تنها و تنها و تنها اوست که آن همه خوشبختی، سعادت و شکوه را به ارمغان خواهد آورد.

آری، در آن ایام با وجود مقدس حضرت ولی اللّه الاعظم! فقر، بیماری، ناامنی، سرگردانی، سردرگمی و غربت برای همیشه بار سفر بربسته و بندگان دربند عالم را به حال خود خواهد گذاشت تا عالمیان زیر لوای حاکمی عادل! جان مجدد بگیرند و نفسی تازه بکشند و خداوند را به عزت و جلال بی‌پایانش یاد کرده و برای آن همه سعادتی که نصیب آنان گشته، خالق خویش را سپاسگزار باشند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۳۸ صفحه

حجم

۳۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۳۸ صفحه

قیمت:
۵۸,۵۰۰
تومان