دانلود و خرید کتاب آواز سوزن محمد میرکیانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آواز سوزن

کتاب آواز سوزن نوشتهٔ محمد میرکیانی است. نشر به نشر این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر کودکانه یکی از کتاب‌های مجموعهٔ ۵جلدی «داستان‌های بی‌دانه» است؛ داستان‌های کوتاه و آسانی که برای فکرکردن نوشته شده‌اند؛ فکرکردن به اندازهٔ یک حبهٔ انگور.

درباره کتاب آواز سوزن

کتاب آواز سوزن که تصویرگری آن را محمدحسین صلواتیان بر عهده داشته است، ۱۰ داستان کوتاه برای کودکان را در بر گرفته است.

«پسرک و توپ»، «بابای زنگ مدرسه»، «کلاغ و عقاب و کبوتر»، «کلید و قفل طلایی» و «آواز سوزن» عنوان برخی از این داستان‌های کوتاه هستند.

خواندن کتاب آواز سوزن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان گروه سنی «ج» پیشنهاد می‌کنیم.

درباره محمد میرکیانی

محمد میرکیانی در سال ۱۳۳۷ به دنیا آمد. او نویسندهٔ سرشناس ایرانی و خالق مجموعه کتاب‌های «قصه ما مثل شد» است. این نویسنده از نوجوانی مطالعهٔ آثار ادبی نویسندگان بزرگ را آغاز کرد و در کنار تجربه‌کردن شغل‌های مختلف با قصه‌ها زندگی کرد؛ به‌طوری‌که وقتی نخستین قصه‌اش را نوشت، ۱۵ شغل را تجربه کرده بود.

بیشتر مطالعات و فعالیت‌های محمد میرکیانی در زمینهٔ ادبیات، به‌ویژه ادبیات کلاسیک،‌ تاریخ، روان‌شناسی و شعر است. او در زمینهٔ ادبیات کودک و نوجوان جوایز بسیاری دریافت کرده است که از میان آنها می‌توان به جایزه کتاب سال نوجوان در سال ۱۳۶۵، جایزه کانون پرورش فکری، جایزه نویسنده برگزیده ۲۰ سال ادبیات کودک و نوجوان اشاره کرد.

«همیشه قصه‌ای هست»، «قصه ما مثل شد»، «حکایت‌های کمال»، «ملکهٔ موش‌ها»، «جشن خرگوش‌‌ها» و «داستان‌های بی‌دانه» کتاب‌هایی از این نویسنده هستند که توسط به‌نشر چاپ شده‌اند.

بخش‌هایی از کتاب آواز سوزن

«پسرک بی‌قراری می‌کرد و داد می‌کشید. پدر می‌گفت: «وقتی آمپول زدی، برات یک ماشین قشنگ می‌خرم».

پسرک می‌گفت: «آخر آمپول زدن خیلی درد دارد.»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه