دانلود و خرید کتاب نسیم ظهور محمدحسن استادی مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نسیم ظهور اثر محمدحسن استادی مقدم

کتاب نسیم ظهور

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب نسیم ظهور

کتاب نسیم ظهور نوشتهٔ محمدحسن استادی مقدم است. این کتاب را انتشارات خادم الرضا (ع) منتشر کرده است. این اثر داستان‌هایی از عنایات و کرامات حضرت مهدی (عج) است. 

درباره کتاب نسیم ظهور

شیعیان اعتقاد راسخ دارند که تمام برکات هستی و ادامه حیات عالم‌وآدم، در سایهٔ وجود مقدس حضرت ولی‌عصر (عج) است؛ همان حجتی که وجود مبارکش در پس پرده غیبت همچون خورشید پشت ابر، نور و برکت است و بعد از ظهور خود به امر و مصلحت الهی، جهان را پر از عدل و داد می‌کند. آن حضرت در توقیع مبارک خود به شیخ مفید فرمودند: «همانا علم ما بر کارهایتان احاطه دارد و هیچ‌کدام از اخبار شما بر ما پنهان نیست... ما شما را به حال خود واگذار و فراموش نمی‌کنیم و اگر چنین نباشد، گرفتاری‌ها بر شما نازل می‌شود و دشمنان شما را نابود می‌کنند.»

کتاب نسیم ظهور در ۴ فصل نوشته شده است. فصل اول، بارش رحمت الهی، شامل ۹۰ مورد از آثار و فواید دعا برای تعجیل فرج به‌صورت فهرست‌وار است. در فصل دوم، جلوه‌های عشق که فصل اصلی کتاب است، داستان‌هایی جذاب از عنایات و کرامات حضرت مهدی (عج) نقل شده است. فصل سوم، گلبانگ ظهور، شامل اشعار تعدادی از شاعران دربارهٔ آن امام بزرگوار است. در فصل چهارم، پیامک‌های مهدوی، حدود ۴۰ پیامک در خصوص امام زمان (عج) و ظهور آورده شده است.

خواندن کتاب نسیم ظهور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به شناخت حضرت ولی‌عصر (عج) پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۹۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۶۹۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان