دانلود و خرید کتاب چگونگی مدیریت عملکرد رابرت بکال ترجمه شاپور امین شایان جهرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونگی مدیریت عملکرد اثر رابرت بکال

کتاب چگونگی مدیریت عملکرد

معرفی کتاب چگونگی مدیریت عملکرد

کتاب چگونگی مدیریت عملکرد نوشتهٔ رابرت بکال و ترجمهٔ شاپور امین شایان جهرمی، مریم آموزگار و کمال باقری است. انتشارات فرنام این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر ۲۴ درس برای بهبود عملکرد را در بر گرفته است که مورداستفادهٔ کارکنان برای بهبود و ارتقای عملکرد مشارکتی است.

درباره کتاب چگونگی مدیریت عملکرد

هدف نویسندهٔ کتاب چگونگی مدیریت عملکرد این است که چگونگی اصول، قوانین و عملکردهایی را که به شما در استنتاج نتایج بیشتر، از زمان و تلاشی که صرف مدیریت بر عملکرد کارمندان خود ساخته‌اید، توضیح دهد. نویسنده می‌گوید در نهایت نتیجهٔ خوبی از مدیریت بر عملکرد به‌دست خواهید آورد؛ بنابراین می‌توانید روش انجام آن کاری را که به شما در موفق‌شدن و یاری‌رساندن به کارمندان موفق خود کمک می‌کند، بسط و گسترش دهید.

چرا شما باید مراقب کنترل و مدیریت عملکرد کارمندان خود باشید؟ زیرا ارتباط بین مدیران و کارمندان برای افزایش بهره‌وری، بهبود انگیزه و اعتمادبه‌نفس و ایجاد هماهنگی کار هر کارمند با اهداف واحد و سازمان، لازم و ضروری است.

مترجمان کتاب حاضر معتقدند که با مطالعهٔ مطالب ۲۴گانهٔ این کتاب و سپس با به‌کارگیری آن‌ها می‌توان به افزایش بهره‌وری سازمان کمک کرد. محتویات این کتاب برای اهداف متمرکز قابل سنجش و دست‌یافتنی در یک محدودهٔ زمانی ضروری به‌نظر می‌رسد، اما برای افزایش بهره‌وری باید در میان کارکنان یک حس مشترک علاقه به سازمان پدید آورد تا به انجام وظیفه کارایی و اثربخشی آن‌ها ترغیب شوند. دستاورد پدیدآورندگان این اثر، ارائهٔ استراتژی سودمند و قدم‌های عملی است که نتیجهٔ آن افزایش بهره‌وری است.

خواندن کتاب چگونگی مدیریت عملکرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به مدیران و کارمندان شرکت‌ها و سازمان‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب چگونگی مدیریت عملکرد

«زمانی که ماشین خود را به علت این که درست کار نمی کند به یک مکانیک می دهید، چه اتفاقی می افتد؟ هر گاه علائم مربوطه شناسایی گردد (برای مثال جیر جیر کردن، روشن نشدن)، گام بعدی کشف این خواهد بود که چرا ماشینی روشن نمی شود یا جیر جیر می کند. بدون دانستن علل این مسئله، مکانیک باید به آزمون و خطا تکیه کند. یک قسمت و قطعه را عوض کنید و سپس مشاهده کنید که آیا مشکل حل شده است یا خیر. گرفتن آن قطعه ممکن است گران قیمت باشد و آزمون و خطا بدون هیچ تضمینی حاکی از آن می باشد که علت (های) این مسئله شناسایی خواهد شد چون می توان تعمیر گردد. این هیچ تفاوتی با عملکرد انسان ندارد. خواه ملزم به تثبیت مسئله عملکردی شوید خواه عملکردی را مطلوب و بهینه بسازید که هم اکنون خوب است، تشخیص دهید چه فاکتورهایی، عملکرد را محدود می سازد.

ابتدا، این مسئله را در صورت ممکن درست و با دقت توصیف نمایید. چه موقع عملکردی کمتر از عملکرد مطلوب اتفاق می افتد؟ تحت چه شرایطی؟ برای مثال، ممکن است عملکرد اجرایی زمانی خوب باشد که کارمند از بار کاری سبکی برخوردار باشد، ولی خطاها ممکن است به سرعت بر اساس افزایش بار کاری، افزایش یابد.

دانستن آن به شما در یافتن علت ریشه ای کمک خواهد کرد. از پرسش ها و مشاهدات شخصی خود و داده های موجود برای مشخص نمودن خصوصیات استفاده نمایید. فراموش نکنید که کارمند نزدیکترین فرد به این اقدام است. دوم این سؤال ضروری را بپرسید - «چرا؟» اگر مسئله عملکردی را X بنامیم، بپرسید «چرا X اتفاق می افتد؟» اگر فکر کردید، A علت X است، در آن صورت بپرسید، چه چیزی سبب X می شود؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

حجم

۵۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان