دانلود و خرید کتاب راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان لزلی ثریوت هرهولد ترجمه بهناز ولی پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان اثر لزلی ثریوت هرهولد

کتاب راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان

معرفی کتاب راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان

کتاب راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان نوشتهٔ لزلی ثریوت هرهولد و ترجمهٔ بهناز ولی پور است و موسسه انتشاراتی فلسفه آن را منتشر کرده است. این کتاب روش استفاده از ابزارهای مهم برای افزایش خودباوری و دستیابی به توانایی‌های حقیقی خود را به شما می‌‌آموزد.

درباره کتاب راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان

بسیاری از زنان با کمبود اعتمادبه‌نفس و خودباوری درگیر هستند. زنان وقتی به گذشته‌شان نگاه می‌اندازند، می‌بینند که برای مقبول‌واقع‌شدن چه تلاش مأیوسانه‌ای می‌کردند و چه اعتماد کمی به خودشان داشتند؛ اما با خواندن کتاب راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان متوجه می‌شوند که آن تلاش‌های ابتدایی، در آینده، از آن‌ها زنانی درمانگر و مادر خواهد ساخت.

هدف کتاب راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان مشاوره‌دادن به زنانی است که در حال دست‌وپنجه نرم‌کردن با مشکلات مادری، ناباروری، ازدست‌دادن جنین و سایر گذارهای زندگی هستند که در کنار این‌ها مسائل مربوط به اعتمادبه‌نفس همواره وجود داشته است. ارتباط زنان با خود بر نحوهٔ تعامل آن‌ها با دیگران، مراقبت از فرزندانشان و انتخاب همسرانشان تأثیر دارد. 

نکتهٔ قابل‌توجه دربارهٔ زن‌بودن در تقابل با زنان دیگر این است که بتوانیم بگوییم «درک می‌کنم». آن‌ها می‌دانند با اینکه تجربیات ما با هم فرق دارد، اما در جامعهٔ مدرن زن‌بودن به چه معناست. این کتاب هرگز راهکار یا تکنیک خودمراقبتی‌ای را توصیه نمی‌کند که نویسنده در زندگی استفاده نکرده باشد.

لزلی ثریوت هرهولد مطالب این کتاب را از تجربیاتش به‌عنوان یک زن (همسر، مادر و دختر) و همچنین حدود پانزده سال کارِ حرفه‌ای، به‌عنوان یک مددکار اجتماعی بالینی، گرد آورده‌ است.

در این کتاب مدام به «زنان» و «جنسیت»، «شوهر» و «شریک زندگی» اشاره می‌شود. این کتاب قصد دارد بیش از آنکه به علل اعتمادبه‌نفسِ پایین توجه داشته باشد، بر راهکارهایی تمرکز کند که به مقابله با این مسئله می‌پردازند. این بدان معنا نیست که «چراها» مهم نیستند؛ چراکه مهم هستند. این کتاب ابزاری است در اختیار شما تا بتوانید تغییرات لازم در الگوهای فکری و اعتقادی‌تان را به آسانی به انجام برسانید و به سطح بالاتری از اعتمادبه‌نفس و سعادت دست یابید.

خواندن کتاب راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمام زنان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان

«رنه، ۳۶ ساله، مادرِ خانه‌دارِ دو دختر جوان است. او پیش از بچه‌دارشدن، دستیار تمام‌وقت یک دندانپزشک بود. وی اکنون با این تغییر وضعیت کنار نمی‌آید و اغلب از این که از لحاظ مالی به خانواده کمک نکرده است، احساس گناه می‌کند. او بسیار دلتنگ کار تمام‌وقتش، اندام پیش از بارداری‌اش و استفاده از مغزش برای کاری بیش از مادری‌کردن است. هرروز ورزش می‌کند، خوراکش را محدود کرده است و مدام در حال مقایسهٔ خود با زنانی است که آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کند.

مادرِ رنه زنی بود که بر خود بسیار سخت می‌گرفت. همواره رژیم غذایی داشت و مدام از وزن، مو و خصوصیات بدنی‌اش ایراد می‌گرفت. وی این انتقادات را متوجه رنه و زنان دیگر نیز می‌کرد. رنه مرتباً حرف‌هایی از این قبیل از او می‌شنید: «دیدی چه لباسی پوشیده بود؟ شبیه مارشمالو شده بود.» «خدایا! عمه‌سالی واقعاً کمی وزن اضافه کرده.» «مطمئنی که همین رو می‌خوای بپوشی؟» «واقعاً باز هم می‌خوای بخوری؟» رنه همواره این پیام را که ظاهر جسمانی بسیار مهم است، دریافت می‌کرد. او آموخته بود که دیگران دربارهٔ ظاهرش قضاوت می‌کنند، و باور داشت ارزش شخصی‌اش با وزنش ارتباط تنگاتنگی دارد.

رنه اینک به اضطراب و کمبود عزت‌نفس دچار است. او اغلب احساس درهم‌شکستگی، دودلی و نارضایتی می‌کند. نیاز به کنترل‌شدن و عدم‌اعتمادبه‌نفس منجر به ناملایماتی در زندگی زناشویی‌اش شده است. وی معمولاً افراطی عمل می‌کند و به‌سرعت از فرزندانش سرخورده می‌شود. اغلب دربارهٔ زنان دیگر بدگویی می‌کند که همین رفتار، بیشتر باعث شرمساری‌اش می‌شود. رنه مطمئن نیست به زنانی که آن‌ها را دوستِ خود می‌داند، علاقه دارد. او مدام در گشت‌وگذار در شبکه‌های اجتماعی و مقایسهٔ خود با زنان دیگر است. وی به‌صورت آنلاین خرید می‌کند و مبالغ زیادی را صرف خرید محصولات مو، لباس و لوازم آرایشی می‌کند. او خود را عادت داده است که برای دست‌یافتن به آرامش و تمدد اعصاب، عصرها دمنوش بنوشد.

روزی، درحالی‌که شدیداً با دختر چهارساله‌اش بر سر انتخاب لباس برای عکس‌انداختن در مدرسه درگیر شده بود، به یاد دوران کودکی خودش و این درگیری‌های مداوم افتاد. دختر باروحیه و بااعتمادبه‌نفسش را که تیشرت «سگ‌های نگهبان» مورد علاقه‌اش را با جوراب‌شلواری گلداری پوشیده بود، ورانداز کرد و به این نتیجه رسید که نمی‌خواهد کشاکش‌های اعتمادبه‌نفسی خودش را به دخترانش انتقال دهد. این لحظهٔ سرنوشت‌سازی بود که نه‌تنها زندگی خود رنه، بلکه عزت‌نفس فرزندان خردسالش را نیز متحول کرد.

دوباره به سراغ رنه خواهیم آمد و خواهیم گفت که چگونه توانست از راهکارهای این کتاب برای اِعمال تغییرات مهم استفاده کند.»

نظرات کاربران

کاربر ۱۰۵۹۸۶۹
۱۴۰۱/۰۵/۱۶

من نخوندم...دستم رو ستاره رفت...اومدم نظرات رو بخونم....

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۶۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۴۶۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان