دانلود و خرید کتاب گرانیگاه سیدمحمد حسین زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گرانیگاه اثر سیدمحمد حسین زاده

کتاب گرانیگاه

معرفی کتاب گرانیگاه

کتاب گرانیگاه نوشتهٔ سیدمحمد حسین زاده در انتشارات پیام رهیابان چاپ شده است.

درباره کتاب گرانیگاه

گرانیگاه تکه‌هایی کوتاه از داستان پیامبران را در خود دارد که در هرکدام از آن‌ها، بشارت آمدن پیامبر خاتم (ص) و اهل بیت (ع) در زمان‌های گوناگون و نزد افراد متفاوت داده می‌شود. همچنین داستان‌هایی با محوریت دشواری‌های زمان حال روایت می‌شود که در آن‌ها نیز توکل و توسل است که نجات‌بخش است. این مجموعه شامل ۱۲ داستان کوتاه به شرح زیر است:

پنجهٔ راز آلود / حضور عناصر اربعه / مادر نزاده / ایلی / سکرت / دیسکسیون / تصویرسازی حرفه‌ای / بلف‌زدن، ممنوع! / ب.م.م / روی دو زانو رفتن / انحراف از معیار / کلاس رفع اشکال

در انتهای کتاب نیز توضیحات تکمیلی و منابع استفاده شده در نگارش کتاب تحت عناوین پی‌نوشت و دفتر اسناد رسمی به چشم می‌خورد که خوانندگان به‌منظور مطالعات تکمیلی می‌توانند به آن‌ها رجوع کنند.

کتاب گرانیگاه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های مذهبی و داستان پیامبران پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب گرانیگاه

«بعضی از احادیث، اونقدر فازش بالاست که وقتی آدم می‌خونه، فاز و نولاش قاطی می‌شه و فیوز میپرونه. تازه می‌فهمه که از دین هیچی نمی‌فهمه. تازه متوجه می‌شه که معیارهاش با معیار خاندان نور (ع) فرق داره. اهمّ اهل بیت (ع) چه‌بسا مهمّ ماست و مهمّ آن‌ها اهمّ ما. (حالا بگذریم از مواردی که برای آن‌ها فوق اهمّه و متأسفانه برا بعضی از ماها کم اهمیت، یا زبان‌ام لال بی اهمیت). مثًال خیلی از ماها شاید اهمیت ختم قرآن رو بدونیم، یا شاید ارزش هزار شب نماز شب خواندن رو بدونیم، و شاید هم از ثواب یکسال روزه داری آ گاه باشیم. ولی بعضی کارها هست که ثواب یک ساعتاش بیشتر از دوازده هزار بار ختم قرآنه، باالتر از یکسال روزها رو روزه گرفتن و شبها رو به عبادت پرداختنه. بیشتر از ثواب تشییع هزار پیکر شهیده. فقط یکساعتاش اینقدر ثواب داره. کسی که اهل این عمل باشه، بدناش داخل گور طعمهی کرمها نمیشه، توی صحرای محشر هم از حوض کوثر مینوشه و آخر سر هم جاش توی بهشته، اون هم کجای بهشت! میره همنشین حضرت خضر ؟ع؟ میشه. الحق که کرک و پر آدم میریزه، وقتی این همه ثواب رو میشنوه. دوست داره زودتر بدونه این عبادت چیه که ازش غافله؟

داستان به همین جا ختم نمیشه. کسی که اهل این عبادت باشه، یک ساعت عبادتاش معادل هزار بار جهاد فی سبیل اللّه است. هرکه از خانه‌اش برای انجام این عبادت بیرون بزنه، با هر قدماش ثواب شهیدی از شهدای بدر براش نوشته میشه. (با هر قدماش!!) اهل این عبادت، نه فقط برای خودشان، بلکه برای دیگران هم مایهی خیر و برکتند. چون هرکی بیاد و به چهرهشان نگاه کنه، ثواب این نگاه از ثواب آزاد کردن هزار بنده باالتره. آری؛ این عبادت نام‌اش «علم» است. هركس از خانه‌اش به قصد علم آموزی بیرون بیاد، خدا با هر قدماش ثواب عمل انبیاء (ع) را براش می‌نویسه، و به ازای هر حرفی که می‌شنوه یا می‌نویسه، شهرى در بهشت برایش احداث می‌کنه.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۵۰۰
۷,۷۵۰
۵۰%
تومان