دانلود و خرید کتاب من از همان اول توی باغ نبودم میثم ابراهیم‌نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من از همان اول توی باغ نبودم اثر میثم ابراهیم‌نژاد

کتاب من از همان اول توی باغ نبودم

انتشارات:انتشارات آرنا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب من از همان اول توی باغ نبودم

کتاب من از همان اول توی باغ نبودم مجموعه یادداشت‌های طنز میثم ابراهیم نژاد بازرگانی است که شامل بیست و دو یادداشت در قالب طنز مطبوعاتی با موضوعات مختلف است که در آن مسائل فرهنگی اجتماعی سیاسی با لحنی شیرین نقد می‌شود. نویسنده در این اثر خودو مسئولین را نقد می‌کند. کتاب من از همان اول توی باغ نبودم شما را به فضای طنز روزنامه ای می برد چیزی که مدت‌ها قبل از حضور فضای مجازی وظیفه آگاه کردن و سرگرم کردن مردم را به عهده داشت.

خواندن کتاب من از همان اول توی باغ نبودم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به طنز پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب من از همان اول توی باغ نبودم

«در تحقیقاتم در زمینه کار در کشورمان به این نتیجه رسیدم که اولا پدیده کار پیدا کردن، مانند مبحث «اول مرغ بوده یا تخم مرغ؟» و «اول انتخابات بوده یا دکتر محسن رضایی؟!»، یک چرخه کاملا معیوب دارد! بدین صورت که شما برای اینکه کار داشته باشی، باید سابقه کار داشته باشی و برای اینکه سابقه کار داشته باشی، باید کار کنی! حالا از آنطرف برای کار کردن باید کارت پایان خدمت داشته باشی و برای گذراندن آسان‌تر خدمت بهتر است متاهل باشی و برای متاهل بودن نیازمند داشتن کار آبرومند هستی! ملاحظه نمودید؟ این سیکل معیوب و خارق العاده از سیکل مورد استفاده در نیروگاه‌های سیکل ترکیبی هم پیچیده‌تر است!»

« گاهی اوقات دیده شده که این عزیزان خودشان از مدیران رده بالایی تو‌سری می‌خورند و به رده‌های پایین‌تر از خود توسری می‌زنند! اگر قابلیت سهو دید و سهو وجدان داشته باشند، می توانند سه سوته اختلاسی چیزی ردیف کنند و دو روز دیگر با کراوات و نوشیدنی غیرمجاز به دست در آن ور آب سر میزها و مقابل میله‌های لهو و لعب دیده شوند! اما اگر وجدان کاری داشته باشند و معتقد به نان حلال، باید صبح تا ظهر بیفتند دنبال وام و قرض و ظهر تا عصر قسط و بدهی بدهند و شب هم سعی کنند با اضافه‌کاری یک لقمه نان بخور‌و‌نمیر دربیاورند!»

نظرات کاربران

کاربر ۲۲۶۸۴۸۸
۱۳۹۹/۰۷/۰۸

خیلی خوب بود .

ترنج
۱۳۹۹/۰۴/۱۳

طنز همیشه قشنگ بوده و هست. کتاب های طنز در کنار داستان و رمان هایی که می خونیم واقعا مهم هستند مخصوصا که حرفی برای گفتن داشته باشن. این کتاب در کنار لحن طنزگونه حرفهایی رو گفته که با توجه

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان