دانلود و خرید کتاب مدیریت استراتژیک در ورزش دنی ابراین ترجمه جواد نصیری مستان آباد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت استراتژیک در ورزش اثر دنی ابراین

کتاب مدیریت استراتژیک در ورزش

معرفی کتاب مدیریت استراتژیک در ورزش

کتاب مدیریت استراتژیک در ورزش نوشتهٔ دنی ابراین و میلنا ام. پارنت و لسلی فرکینز و لیزا گوتورپ است و با ترجمهٔ جواد نصیری مستان آباد و حسین نجفی در انتشارات پشتیبان منتشر شده است.

درباره کتاب مدیریت استراتژیک در ورزش

کتاب مدیریت استراتژیک در ورزش به این دلیل منحصربه‌فرد است که به مبانی مدیریت استراتژیک می‌پردازد، اما این کار را به‌گونه‌ای انجام می‌دهد که از چهره‌های متعدد صنعت ورزش به‌عنوان پس‌زمینه‌ای برای توضیح و نشان‌دادن مفاهیم و نظریه‌های مربوطه استفاده می‌کند. این کتاب بیشتر برای دانشجویان مقاطع لیسانس در نظر گرفته شده است، اما همچنین منبع مفیدی برای دانشجویان کارشناسی‌ارشد خواهد بود تا درک خود را از فرایند مدیریت استراتژیک در سازمان‌های ورزشی توسعه دهند. این کتاب به‌عنوان ابزاری برای کمک به توسعه توانایی دانش‌آموزان برای تفکر و عمل استراتژیک و همچنین ظرفیت‌های آن‌ها برای تفکر انتقادی و حل مسئله طراحی شده است.

از طریق ساختار این کتاب، در واقع در زمینهٔ مراحل مختلف فرایند مدیریت استراتژیک ورزش فعالیت می‌کنیم. این امر مستلزم فصل‌هایی در مورد تجزیه‌وتحلیل محیطی است که رهبری و حکومت استراتژیک، تعیین جهت استراتژیک، تدوین استراتژی در سطوح تجاری و شرکتی، ارزیابی و انتخاب استراتژی، اجرای استراتژی، مکانیسم‌های کنترل استراتژیک و مدیریت تغییرات سازمانی و البته برنامه‌ریزی استراتژی را شامل می‌شود.

برای نگارش این کتاب اهداف زیر در نظر گرفته شده است:

توضیح جنبه‌های کلیدی فرایند مدیریت استراتژیک در زمینهٔ ورزش و زمینه‌های مرتبط با ورزش

شناسایی ویژگی‌های منحصربه‌فرد مدیریت ورزشی که نیاز به تفکر و عمل استراتژیک خاص دارد.

برای کمک به دانش‌آموزان برای درک بهتر تمام جنبه‌های فرایند مدیریت استراتژیک از طریق مطالعات موردی معنادار با محوریت عناصر مختلف صنعت ورزش از ورزش مبتنی بر جامعه گرفته تا ورزش حرفه‌ای و با عملکرد بالا، درحالی‌که سایر زمینه‌های مرتبط با ورزش مانند رسانه‌های ورزشی را فراموش نمی‌کنند، رویدادهای ورزشی، گردشگری ورزشی و ارائه‌دهندگان پوشاک و تجهیزات ورزشی و...

برای زمینه‌سازی مدیریت تغییرات سازمانی در ورزش به‌عنوان یک جنبه همه‌جانبه مدیریت استراتژیک.

این کتاب اولین کتابی است که تمرکز ویژه‌ای بر توضیح فرایند مدیریت استراتژیک در زمینهٔ ورزش ارائه می‌دهد. کتاب‌های دیگر در واقع مدیریت و رهبری، تئوری سازمان، مدیریت منابع انسانی، رفتار سازمانی یا بازاریابی در ورزش را به‌طور گوناگون بررسی کرده‌اند. هیچ‌کدام به‌طور خاص بر مدیریت استراتژیک در ورزش تمرکز نکرده‌اند و این کتاب در همین زمینه تمرکز دارد. 

خواندن کتاب مدیریت استراتژیک در ورزش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه تربیت‌بدنی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۰۸ صفحه

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۰۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان