دانلود و خرید کتاب رویکردهای نوین در مدیریت سبد پروژه وحید محققی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رویکردهای نوین در مدیریت سبد پروژه اثر وحید محققی

کتاب رویکردهای نوین در مدیریت سبد پروژه

معرفی کتاب رویکردهای نوین در مدیریت سبد پروژه

کتاب رویکردهای نوین در مدیریت سبد پروژه نوشتهٔ وحید محققی، سیدمیثم موسوی و بهنام وحدانی است. انتشارات دانشگاه شاهد این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب رویکردهای نوین در مدیریت سبد پروژه

کتاب رویکردهای نوین در مدیریت سبد پروژه باور دارد که  مدیریت پروژه مهم است. تقریباً همهٔ صاحب‌نظران بر رعایت اهداف اصلی تأکید دارند که همان اجرای یک پروژه در زمان مشخص، با صرف بودجهٔ معین و رعایت الزامات کیفی و محدودهٔ پروژه است.

اغل مطالعات مربوط به سنجش موفقیت پروژه بر ۴ محور اصلی محدوده، زمان، هزینه و کیفیت استوار است. آنچه مرسوم است، شناسایی و تعریف شاخص‌های موفقیت در هر یک از این زمینه‌ها و تعیین نقشه‌هایی به‌منظور ایجاد تعادل بین این اهداف است؛ سپس نوبت به پیاده‌سازی راهکارها و استفاده از ابزارهای بر پایهٔ رایانه می‌رسد تا دستیابی به اهداف مورد سنجش قرار گیرد.

سرانجام زمانی یک پروژه موفق قلمداد می‌شود که افزون‌بر دستیابی به اهداف، رضایت ذی‌نفعان پروژه نیز به‌دست آید؛ بنابراین مدیریت سازمان و تلاش برای دستیابی به اهداف راهبردی سازمان، با استفاده از رویکرد مدیریت سبد پروژه از رویکردهای نوین و درعین‌حال موفق مدیریتی در سال‌های اخیر است.

در این رویکرد، سازمان همهٔ دارایی‌های خود را درون سبد پروژه‌هایش در نظر می‌گیرد و به دنبال بهره‌بردن از رویکردهای مدیریت پروژه و مدیریت راهبردی است تا به اهداف، مأموریت‌ها و راهبردهای سازمان با توجه به دارایی‌ها و محدودیت‌های آن دست یابد؛ بنابراین داشتن دانش کافی از این رویکرد موجب بهبود عملکرد سازمان‌ها در دستیابی به اهداف‌شان می‌شود.

این کتاب با توجه به ابعاد مهم علمی این مسئله و وجود شرایطی مانند محدودیت‌های سازمانی و عدم قطعیت بالا در شرایط امروز پروژه‌ها در سطح بین‌المللی نوشته شده است.

خواندن کتاب رویکردهای نوین در مدیریت سبد پروژه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به مدیران سازمان‌های پروژه‌محور، مدیران پروژه و دانشجویان تحصیلات تکمیلی علاقه‌مند به مباحث مربوط به مدیریت پروژه پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۷۸ صفحه

حجم

۱۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۷۸ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان