دانلود و خرید کتاب شاید ژن ها مقصرند!! زهره ردانی پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شاید ژن ها مقصرند!! اثر زهره ردانی پور

کتاب شاید ژن ها مقصرند!!

امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب شاید ژن ها مقصرند!!

کتاب شاید ژن ها مقصرند!! نوشتهٔ زهره ردانی پور است و انتشارات فرنام آن را منتشر کرده است. اگر می‌خواهید به تناسب اندام برسید این کتاب از نان شب هم برایتان واجب‌تر است.

درباره کتاب شاید ژن ها مقصرند!!

اگر شما هم یک آدم چاق هستید یا به دنبال یک روش برای کاهش وزن، اگر هزاران روش از قرص‌های لاغری گرفته تا ورزش‌های سخت باشگاهی و رژیم‌های سخت را امتحان کرده‌اید و نتیجه‌ای نگرفته‌اید یا بعد از مدتی سر خانه اول بوده‌اید. اگر ران‌های چاقتان را میراث خاله‌ها و دایی‌ها و شکم‌گنده‌تان را ارث خانوادهٔ پدری‌تان می‌دانید. اگر هنوز هم عقیده دارید قرص‌های اعصاب و کم‌کاری تیروئیدتان شما را چاق کرده و از شما کاری ساخته نیست.

خلاصه اگر هنوز هم دنبال اما و اگرهای دیگر هستید، پس توصیه می‌کنیم همین الان از خواندن این کتاب منصرف شوید؛ چون این کتاب شما را به فکر وا خواهد داشت و شاید حتی خواب شب را از شما بگیرد؛ چون هیچ‌کس و هیچ‌چیز را مقصر اصلی و بهانهٔ چاقی شما نخواهد دانست. در اینجا انگشت اتهام فقط و فقط به سمت شماست. اینجا نه ژن‌ها مقصرند نه شرایط کاری و پشت میزنشینی دائمتان. البته اگر از آن آدم‌هایی هستید که در قرن ۲۱ هنوز هم زندگی امروزی و استرس را مقصر و بهانه‌ای برای چاقی خود می‌دانید، باز هم این کتاب به شیوهٔ خود شما را محکوم خواهد کرد پس تا دیر نشده آن را نخوانید!

خواندن کتاب شاید ژن ها مقصرند!! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب فقط برای چاق‌ها نیست و خواندن آن را به همه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شاید ژن ها مقصرند!!

«شروع آبکی

فکر کنید در حال تماشای فیلم مورد علاقه‌تان هستید که یکدفعه یک خانم خوش‌اندام و زیبا با طرز بیان فصیح و دلنشین در صفحه تلویزیون ظاهر می‌شود با صدای رسا این جملات را بیان می‌کند "امروز میخوام براتون از معجزه قرن ۲۱ برای لاغری بگم چیزی که دانشمندان زیادی رو متعجب کرده و در سراسر دنیا علاقمندان زیادی پیدا کرده! این معجزه در آزمایشگاه‌های روز دنیا و تحت لیسانس شرکت آلمان و آمریکا تهیه و در بازار عرضه شده و می‌تونه در کمترین زمان ممکن شما را لاغر کند البته این دارو روی موش‌های چاق هم آزمایش شده و هر موش طی یکماه ۱۰ کیلو کم کرده! این دارو صددرصد گیاهی و عصاره گلی به‌نام مریم گلی از رشته کوه‌های آلپ و هیمالیا و شاخ آفریقاست. امروز از پرفسور منگ‌تنگ‌عنگ عضو انجمن داروسازان غرب ایالت متحده خواهش کردیم خودشون بیان و براتون از تأیید این دارو بگن. آقای دکتر آیا شما این دارو رو تأیید می‌کنید؟ بله!

چند کیلو کاهش وزن در یک ماه با این دارو بدست میاد؟ در حالی‌که دوربین روی پرفسور عضو انجمن زوم کرده آقای داروساز با اطمینان می‌گویند که با مصرف روزی یک عدد از این کپسول‌ها شما ۱۰ کیلو در یک ماه وزن کم خواهید کرد. البته این دارو برای بیماری‌هایی چون آرتروز و کشکک زانو کمردرد ناشی از اضافه وزن و استحکام استخوان‌ها هم مفید و تأیید شده است به همین سادگی."

زبان قاصر است از وصف‌الطاف این دارو خواهش می‌کنم نفرمایئد که تا حالا این مدل تبلیغات آبکی ندیده‌اید حالا سفارش و خرید و استفاده کردن‌تان بماند.

۱- تابحال برای کاهش وزن دارو مصرف کرده‌اید؟

۲- داروها چقدر کاهش وزن برایتان به ارمغان آورده‌اند؟

۳- هزینه خرید دارو را دارید؟

۴- آیا حاضرید ۱۰ کیلو لاغر شوید ولی یک روز در میان یک سردرد خفیف داشته باشید که یا یک مسکن ساده برطرف شود؟

۵- آیا با مصرف داروها ورزش و رژیم هم داشتید؟

۶- آیا داروها برایتان عوارضی داشته‌اند؟»



نظرات کاربران

Masud
۱۴۰۱/۰۵/۲۰

سلام به معنای واقعی کلمه چرت و پرت نمونه را که خوندم طوری نوشته آدم فکر میکنه این یه حرفی برای گفتن داره اما واقعن چرت و پرت به معنای واقعی کلمه جالبه نویسنده در خلاصه همه افراد و روش‌ها

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۴۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان