دانلود و خرید کتاب به گوینده گیتی برازنده است مبینا فرامرزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب به گوینده گیتی برازنده است اثر مبینا فرامرزی

کتاب به گوینده گیتی برازنده است

دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب به گوینده گیتی برازنده است

کتاب الکترونیکی «به گوینده گیتی برازنده است» نوشتهٔ مبینا فرامرزی در انتشارات فرنام چاپ شده است. این کتاب قابل‌استفاده برای مجریان و گویندگان است.

درباره کتاب به گوینده گیتی برازنده است

 اینکه ما بتوانیم به بهترین نحو ممکن در انتقال تجربیات، علوم، دانش‌ها، معارف و مباحث مختلف مخاطب را متوجه منظور خود کنیم، هنر ارزشمندی است که فن بیان نام دارد.

اگر می‌خواهید با اطمینان و تأثیرگذار صحبت کنید، در ابتدا به خود ایمان و اطمینان داشته باشید. بیان خوب آن است که در همه‌حال، طبیعی باشد. برای ده هزار نفر باید همان‌طور صحبت کنید که برای یک نفر حرف می‌زنید، زیرا ده هزار نفر عبارتند از ده هزار تا یک نفر. سخنوری مؤثر آن است که از قلب گوینده سرچشمه گرفته و به قلب شنونده نفوذ کند. نه اینکه از عقل گوینده درآمده و فقط به عقل شنونده اثر نماید. به‌کاربردن این‌ مهارت‌ها با آموختن فن بیان امکان‌پذیر است. فن بیان به زبان ساده، هنر خوب سخن گفتن و سخن خوب گفتن است.

کتاب به گوینده گیتی برازنده است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به گویندگی و فن بیان پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب به گوینده گیتی برازنده است

«ارتباط چشمی، لازمهٔ کلام است. اگر ارتباط چشمی نباشد، بخشی از کلام، درست، منتقل نخواهدشد. در ارتباط با افراد، تماس چشمی را فراموش نکنید. در زمان صحبت یا گوش کردن کلام مخاطب، نگاه خود را به سمت پایین نبرید و آن را به اشتباه، به جای وقار و متانت قلمداد نکنید، بلکه این حالت، نشان از عدم اعتماد به نفس است.

نگاه نکردن به فرد مقابل، باعث برداشت غلط از سوی مخاطب می‌شود. یک مکالمهٔ خوب، نیازمند ارتباط چشمی مناسب با مخاطب است، مخصوصاً با افرادی که از قبل می‌شناسید.

در واقع، اگر ارتباط چشمی خوبی با مخاطبین خود نداشته باشید، نمی‌توانید ارتباط حسی و منطقی خوبی هم با آن‌ها برقرار کنید و در نتیجه، مکالمهٔ موفقی نخواهید داشت. زبان بدن در نگاه چشمی، بسیار حائز اهمیت است.

چه زمانی که فردی در حال صحبت کردن با شماست و چه زمانی که خودتان در حال صحبت با کسی هستید، تماس چشمی را فراموش نکنید. تماس چشمی یکی از مهمترین جنبه‌های ارتباطات است و این امکان را به شما می‌دهد که ببینید پیام شما واقعا به فرد مقابل منتقل شده است یا نه. تماس چشمی باعث می‌شود هم طرف مقابل روی صحبت‌های شما متمرکز باقی بماند و هم شما روی کلمات و معانی آنها متمرکز باقی بمانید. اگر قرار است مجریگری کنید، تا جای ممکن با تمام حضّار، تماس چشمی برقرار کنید، زیرا با این کار، آنها احساس نزدیکی بیشتری با شما خواهندکرد.

نکات اجرا

مجری، باید افرادی را که در یک مَقام و مُقام قرار دارند، با عناوین و القاب یکنواخت نام ببرد؛ تا هیچ‌گونه شائبه‌ای در اذهان به وجود نیاید. مخاطب‌شناسی و موقعیت‌شناسی یک مجری حرفه‌ای در چنین مواقعی، نجات بخش است.

اهمیت فن بیان، سخنوری و گویندگی

بیشترین بخش موفقیت ما در زندگی، به توانایی ما در بهره بردن از مهارت فن بیان، ارتباط موثر و سخنرانی، بستگی دارد. شما برای نیرومند کردن این مهارت تاکنون چه کرده‌اید؟ ثروت صدا را هرگز فراموش نکنید، با خوب صحبت کردن، می‌توانیم دیگران را به خود جذب کنیم.»

نظرات کاربران

حسین
۱۴۰۱/۰۷/۲۸

صفحات ۹۰ صفحه است . تمام مطالب در اینترنت موجوده. صرفا تجربه شخصی گفته شده و هیچ عمومیتی نداره از طرفی به شدت گرونه و ارزش نداره

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

حجم

۴۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان