دانلود و خرید کتاب پیشگیری و درمان سردرد و میگرن محسن سنایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیشگیری و درمان سردرد و میگرن اثر محسن سنایی

کتاب پیشگیری و درمان سردرد و میگرن

نویسنده:محسن سنایی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پیشگیری و درمان سردرد و میگرن

کتاب پیشگیری و درمان سردرد و میگرن نوشتهٔ محسن سنایی است و انتشارات کتاب درمانی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب پیشگیری و درمان سردرد و میگرن

سردرد علل گوناگونی دارد. در بیشتر موارد، سردرد علامت یک مشکل جدی نیست و به‌تدریج بهبود می‌یابد. در این موارد، درمان خانگی سردرد، برای رفع این علامت کافی است. اگر سردرد بیش از حد انتظار تکرار شود یا با علائم دیگری مانند استفراغ یا دوبینی همراه باشد، لازم است به پزشک مراجعه کنیم. 

سردرد را می‌توان بر اساس شاخص‌های گوناگونی طبقه‌بندی کرد: شدت درد، محل درد تناوب درد یا فاصله زمانی تکرار سردرد و عامل ایجاد درد.

شاید میگرن یکی از انواع شایع سردرد باشد، اما هر سردردی میگرن نیست. اصطلاح «میگرن» به سردردی اطلاق می‌شود که در بیشتر مواقع (نه همیشه) یک طرف سر را درگیر می‌کند.

درد میگرن یک چالش مزمن است، اما اگر استرس یکی از عوامل آغازگر میگرن باشد، این چالش به یکی از دشوارترین مشکلات سلامتی تبدیل می‌شود. استرس، درد میگرن را آغاز می‌کند و از سوی دیگر، درد میگرن استرس را شدت می‌بخشد و این چرخه باید قطع شود. 

سردرد میگرنی ممکن است از دو ساعت تا ۷۲ ساعت ادامه یابد. میگرن در بیشتر اوقات با تهوع، استفراغ، حساسیت به نور یا صدا همراه است.

سردرد میگرنی را به چند نوع می‌توان تقسیم کرد. شایع‌ترین نوع میگرن، سردرد میگرنی کلاسیک است.

میگرن معمولاً با سردردهای شدیدی شناخته می‌شود که روال طبیعی زندگی فرد را مختل می‌کند. درد حاصل از میگرن به‌قدری شدید است که فرد بیمار دچار تهوع، استفراغ و لختی می‌شود به‌طوری که حتی صحبت کردن برای او دشوار می‌شود. ظهور میگرن بازه زمانی مشخصی ندارد و گاهی ممکن است از کودکی آغاز شود اما این امکان وجود دارد که تا اوایل جوانی هیچ نشانه‌ای از آن وجود نداشته باشد. سابقهٔ خانوادگی یکی از رایج‌ترین عوامل ظهور میگرن در افراد است. کتاب پیشگیری و درمان سردرد و میگرن به صورت کامل به شما پیشگیری از سردرد و میگرن را آموزش داده و انواع سردرد و علل به‌وجودآمدن آن‌ها را شرح می‌دهد.

خواندن کتاب پیشگیری و درمان سردرد و میگرن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که از سردرد و میگرن رنج می‌برند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۲۹,۶۰۰
تومان