دانلود و خرید کتاب هیستوپاتولوژی بیماری های قارچی رضا صداقت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هیستوپاتولوژی بیماری های قارچی اثر رضا صداقت

کتاب هیستوپاتولوژی بیماری های قارچی

معرفی کتاب هیستوپاتولوژی بیماری های قارچی

کتاب هیستوپاتولوژی بیماری های قارچی نوشتهٔ رضا صداقت، علیرضا نائینی و حجت اله شکری در انتشارات دانشگاه شاهد منتشر شده است.

درباره کتاب هیستوپاتولوژی بیماری های قارچی

با پیشرفت‌هایی که در زمینه علوم پزشکی از جمله پاتولوژی و قارچ‌شناسی در سال‌های اخیر صورت‌ گرفته، اطلاعات علمی ما نیز به‌تبع آن در این زمینه‌ها دچار تغییروتحول شده است. از طرفی تغییر الگوی عفونت‌های قارچی در انسان و افزایش بیماران با نقص سیستم ایمنی مانند پیوند اعضای، سرطان، ایدز و... تشخیص صحیح و به‌موقع این عفونت‌ها بیش‌ازپیش احساس می‌شود. ازآنجاکه آزمایش هیستوپاتولوژیک نمونه‌های بیوپسی و اتوپسی راهی ایدئال برای تشخیص عفونت‌های قارچی بوده و به دلیل اندازه، مرفولوژی و ویژگی‌های رنگ‌آمیزی، قارچ‌ها را می‌توان به طور رضایت‌بخشی در بافت‌ها موردمطالعه قرار داد و همچنین در برخی از عفونت‌های قارچی مانند لوبومایکوزیس و رینوسپوریدیوزیس بررسی میکروسکوپیک مقاطع بافتی تنها راه تشخیص است، هیستوپاتولوژی می‌تواند نقش مهمی را در تشخیص بیماری‌های قارچی ایفا کند. به‌علاوه از طریق مطالعات بافت‌شناسی می‌توان به وجود قارچ‌ها در بافت‌ها پی برده و تهاجم بافتی را تأیید کرد. شایان‌ذکر است که تأیید تهاجم بافتی در تشخیص عفونت‌های قارچی فرصت‌طلب از ارزش زیادی برخوردار است. روش‌های هیستوپاتولوژیک سریع و به نسبت ارزان بوده و اغلب می‌توان به تشخیص فوری یا حداقل تشخیص فوری یک عفونت قارچی دست یافت؛ بنابراین درمجموع می‌توان گفت مطالعه بافت‌شناسی بافت‌ها روشی ارزشمند و قابل توصیه در تشخیص بیماری‌های قارچی به شمار می‌رود. امروزه کمبود منابع جامع در مورد هیستوپاتولوژی بیماری‌های قارچی به‌ویژه زبان فارسی به طور کامل حس می‌شود. مؤلفان این کتاب باتوجه‌به این موضوع اقدام به نگارش کتابی جامع دراین‌رابطه کرده‌اند و در اختیار مخاطبان قرار دادند.

خواندن کتاب هیستوپاتولوژی بیماری های قارچی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای استفاده علاقه‌مندان، پاتولوژیست‌ها، پاتوبیولوژیست‌ها، قارچ‌شناسان، پزشکان، دامپزشکان، متخصصان علوم آزمایشگاهی و دانشجویان رشته‌های پزشکی، دامپزشکی و رشته‌های وابسته است. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۳۴ صفحه

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۳۴ صفحه

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان