دانلود و خرید کتاب آسیب شناسی عمومی مقایسه ای، سازوکارهای بیماری (جلد سوم؛ نئوپلازی) رضا صداقت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آسیب شناسی عمومی مقایسه ای، سازوکارهای بیماری (جلد سوم؛ نئوپلازی) اثر رضا صداقت

کتاب آسیب شناسی عمومی مقایسه ای، سازوکارهای بیماری (جلد سوم؛ نئوپلازی)

معرفی کتاب آسیب شناسی عمومی مقایسه ای، سازوکارهای بیماری (جلد سوم؛ نئوپلازی)

کتاب آسیب شناسی عمومی مقایسه ای، سازوکارهای بیماری (جلد سوم؛ نئوپلازی)؛ پرسش و پاسخ نوشتهٔ رضا صداقت و میثم کشاورز است و انتشارات دانشگاه شاهد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب آسیب شناسی عمومی مقایسه ای، سازوکارهای بیماری (جلد سوم؛ نئوپلازی)

آسیب‌شناسی که از شاخه‌های علم پزشکی و پلی میان علوم پایه و بالینی است، در کشف رموز ناشناخته بیماری‌ها پیشگام است. دانش آسیب‌شناسی با بهره‌مندی از علوم تشریحی، بیوشیمی، فیزیولوژی، میکروب‌شناسی، ایمنی‌شناسی، ژنتیک، زیست‌شناسی سلولی و مولکولی و ... توانسته تا حدی زیاد به درک بیشتر ساز‌و‌کارهای بیماری‌ها کمک‌ کند. بی‌تردید، یکی از مهم‌ترین موضوعات رشته پزشکی، سرطان‌زایی و سرطان‌شناسی است که به مطالعه تومورها می‌پردازد. انجام مطالعات و پژوهش‌های علمی دقیق و فراگیر به‌دلیل شیوع روزافزون بیماری‌های سرطانی و نقش اهمیت فزاینده آنها در مرگ‌و‌میر انسان‌ها و حیوانات و خسارات متعاقب، ضروری است. فقدان آگاهی لازم و کافی درباره بیماری‌های نئوپلاستیک در انسان که خود معلول ناشناخته بودن کامل فعالیت‌های سلول‌ها در سطح مولکولی است، دست‌یازیدن به اهداف مرتبط را که همانا شناخت و تغییرات مولکولی سلول و نحوه تشکیل تومور و در نهایت، مقابله با این بیماری‌های خطرناک است، بسیار مشکل و تا حدی ناممکن ساخته ‌است. امروزه به‌طور‌ کامل مشخص ‌شده ‌است که از الگوهای به‌دست‌‌آمده طی مطالعه و بررسی نئوپلاسم‌های حیوانی می‌‌‌‌‌‌توان برای انجام تحقیقات گسترده‌تر تومورها در انسان استفاده‌ کرد و بحث درباره مطالعه جداگانه سرطان‌ها در انسان‌ها و حیوانات، اندیشه‌ای نادرست است. 

خواندن کتاب آسیب شناسی عمومی مقایسه ای، سازوکارهای بیماری (جلد سوم؛ نئوپلازی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب در راستای توجه به نیازهای دانش‌پژوهان و نیز کمبودها و از هم گسستگی مطالب ارائه شده درسی مرتبط، تألیف شده است. تمام دانشجویان بیومدیکال اعم از پزشکی، دامپزشکی، دندانپزشکی و... می‌توانند از این منبع بهره‌مند شوند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۴۱ صفحه

حجم

۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۴۱ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان