دانلود و خرید کتاب چرا کودک من انگشت می مکد، ناخن می جود، شب ادراری دارد سهیلا خزاعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چرا کودک من انگشت می مکد، ناخن می جود، شب ادراری دارد اثر سهیلا خزاعی

کتاب چرا کودک من انگشت می مکد، ناخن می جود، شب ادراری دارد

نویسنده:سهیلا خزاعی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب چرا کودک من انگشت می مکد، ناخن می جود، شب ادراری دارد

کتاب چرا کودک من انگشت می مکد، ناخن می جود، شب ادراری دارد نوشتهٔ سهیلا خزاعی (متخصص کودکان و استادیار دانشگاه) است. انتشارات کتاب درمانی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر به مجموعه پرسش‌هایی که ذهن والدین را درگیر می‌کند، پاسخ داده است.

درباره کتاب چرا کودک من انگشت می مکد، ناخن می جود، شب ادراری دارد

کتاب چرا کودک من انگشت می مکد، ناخن می جود، شب ادراری دارد به پرسش‌هایی مانند اینکه چرا شیرخواران گریه می‌کنند، چرا کودکان انگشت می‌مکند، چرا لجبازی می‌کنند، چه زمانی برای مداخله در مسئلهٔ مکیدن انگشت مناسب است و... پاسخ می‌دهد.

با مطالعهٔ این کتاب همچنین درمورد روش‌های صحبت‌کردن با کودک، راه‌های جلوگیری از پدیدآمدن ترس در آنها و آموزش توالت برای کودکان آشنا می‌شوید.

این کتاب با این پیش‌فرض نوشته شده است که نمونه‌های رفتاری کودکان در سنین مشابه، شبیه و مشترک است؛ برای مثال اغلب کودکان در سنین ۲سالگی، منفی هستند، در ۴سالگی مستقل هستند و در ۱۴سالگی از بی‌عدالتی‌های جهان به‌طور جدی رنج می‌برند.

ازاین‌رو، آشنایی با مشکلات رفتاری کودکان و علت‌های بروز آنها به پیش‌گیری و درمان این اختلال‌ها کمک خواهد کرد، رابطه با کودک را درست‌تر پیش خواهد برد و کودک شما را به‌شکلی صحیح و با روحیه و شخصیتی سالم‌تر و شادتر بار خواهد آورد.

خواندن کتاب چرا کودک من انگشت می مکد، ناخن می جود، شب ادراری دارد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به پدرها، مادرها، مربی‌ها و معلم‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب چرا کودک من انگشت می مکد، ناخن می جود، شب ادراری دارد

«بعضی از کودکان پس از تولد و برخی دیگر در رحم مادر انگشت می‌مکند. خوشبختانه بسیاری از آن‌ها قبل از آن که انگشت مکیدن، برای آن‌ها مسأله ساز شود، این عادت را ترک می‌نمایند. اما این امر در میلیون‌ها نفر دیگر تا دوران کودکی و گاه بعد از آن ادامه پیدا می‌کند که می‌تواند به آن‌ها آسیب جدی برساند.

در واقع انگشت مکیدن، به دندان‌ها و حالت ظاهری آن‌ها و سخن گفتن آسیب می‌رساند. در حالی که، همه‌ی کودکان مستحق زندگی شاد و سالم هستند. بنابراین پدران و مادران موظفند که به سلامتی و شادابی فرزندان خود کمک کنند و به آن اهمیت زیادی دهند.

دلایل انگشت مکیدن

در حقیقت، کودک با انگشت مکیدن احساس آرامش می‌کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
۱۶,۵۰۰
۵۰%
تومان