دانلود و خرید کتاب روش های نوین ترک سیگار لاول کلینمن ترجمه اعظم اطاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روش های نوین ترک سیگار اثر لاول کلینمن

کتاب روش های نوین ترک سیگار

معرفی کتاب روش های نوین ترک سیگار

کتاب روش های نوین ترک سیگار نوشته لاول کلینمن و دبورا مسینا و ترجمه اعظم اطاری و مریم اطاری است. این کتاب را انتشارات کتاب‌درمانی منتشر کرده است.

درباره کتاب روش های نوین ترک سیگار

نویسندگان کتاب روش های نوین ترک سیگار را با هدف ترک سیگار، به روشی ساده برای ما نوشته‌اند. اما حقیقت این است که برای طیف وسیعی از مردم که سیگار می‌کشند، ترک آن کاری دشوار است. در واقع اولین مشکل سیگار گرفتار شدن فرد است. اما صرف‌نظر از این که چه مدت است که سیگار می‌کشید، یا روزانه چند پاکت استفاده می‌کنید یا چند وقت است که تصمیم به ترک گرفته‌اید، این کتاب برای ترک سیگار به شما کمک می‌کند. این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه به‌تدریج سیگار را ترک کنید، قدم‌به‌قدم تا در نهایت متوجه می‌شوید که سیگار را به طور کامل ترک کرده‌اید. در این کتاب راه‌حل‌هایی ثابت شده، و تدابیری را پیش رو دارید که برای هزاران نفر که تصمیم به ترک سیگار گرفته‌اند مفید است.

خواندن کتاب روش‌های نوین ترک سیگار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب روش های نوین ترک سیگار برای افرادی مناسب است که تصمیم به ترک سیگار گرفته‌اند.

بخشی از کتاب روش های نوین ترک سیگار

«تصفیه هوا

برای عده‌ای از شما شاید این تلاش، اولین اقدام برای ترک سیگار باشد اما برای اکثر شما، احتمالاً چهارمین یا پنجمین بار ترک است. مهم نیست درهرحال این کتاب راهنمایی برای شماست. در بخش اول سعی داریم توضیح دهیم چرا ترک کاری دشوار است و این که چرا مردم اکثرا نمی‌توانند در اولین مرحله ترک از شر سیگار رها شوند. ما همچنین جنبه‌های خوب و بد سیگارکشیدن را مرور کرده و اهداف شخصی شما برای سیگارکشیدن را مشخص می‌کنیم و توضیح می‌دهیم چه‌طور سیگار در کنترل احساسات ناگوار و ناراحت‌کننده دخالت می‌کند. این بخش همچنین مروری بر ماده مخدر تنباکو و این که چگونه عادات شكل می‌گیرند دارد. شما همچنین از تأثیر نیکوتین بر مغز آگاه خواهید شد و می‌فهمید که چرا ترک سیگار منجر به عود می‌شود. در پایان بخش در مورد تنباکوهای بدون دود و پیپ صحبت می‌کنیم.

اگر شما همانند بسیاری از سیگاری‌ها از سیگارکشیدن لذت می‌برید، باید بدانید که بسیاری از غیرسیگاری‌های اطراف شما همانند همسرتان، دوستتان، پزشکتان و آنهایی که به معنای واقعی دوست یا فامیل شما هستند در عذاب هستند؛ بنابراین بیشتر این افراد به شما پیشنهاد ترک می‌کنند. واقعیت این است که تا شما نخواهید هیچ‌کس نمی‌تواند به شما کمک کند. شما بنا به دلایل شخصی سیگار می‌کشید و قبل از این که آن را بشناسید خود را در محاصره آن می‌بینید. این چرخه برای بسیاری از سیگاری‌هایی که اکنون از سیگارکشیدن رنج می‌برند تکرار می‌شود. اکنون شما درباره ترک سیگار فکر می‌کنید و این خوب است. آفرین بر شما! و قسمت خوب قضیه این است که زمان مناسبی را انتخاب کرده‌اید، در این زمان شما شریکی دارید، این کتاب و نویسندگان آن حامیان شما هستند، حامیانی واقعی که دقیقاً شما را می‌فهمند و می‌دانند که بر سر شما چه آمده است و این که در میان هزاران هزار مردم خود شما و فقط خودتان می‌توانید کمک بزرگی باشید. در این جا ما قدم‌به‌قدم با شما هستیم.»

نظرات کاربران

شهربانو ۵۳۱۱۷۵۷
۱۴۰۱/۱۰/۳۰

بنظرمن من همه چیزخداوندمتعال زیبا میبینم وسیگارزیباست البته یک فرمولی دارم که سیگاروجمیع انهاکلی کاری میکنم آرامش وزیباتربشی ودرقران کریم آمده ماازماده تشکیل شدیم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۹۵ صفحه

حجم

۴۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۹۵ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان