دانلود و خرید کتاب چرا اسرائیل...؟ اکبر شریفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چرا اسرائیل...؟ اثر اکبر شریفی

کتاب چرا اسرائیل...؟

نویسنده:اکبر شریفی
انتشارات:میراث ماندگار
امتیاز:
۳.۲از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چرا اسرائیل...؟

کتاب چرا اسرائیل ... نوشته اکبر شریفی است. این کتاب را انتشارات میراث ماندگار منتشر کرده است.

درباره کتاب چرا اسرائیل

کتاب چرا اسرائیل به روش پرسش‌وپاسخ را برای آشنایی هر چه بیشتر با اسرائیل و صهیونیسم جهانی به‌عنوان یکی از خطرناک‌ترین و خبیث‌ترین دشمنان بشریت تهیه کرده و بدین منظور آن را در قالب ۵ پرسش اساسی به‌روز و مرتبط با این مستکبران خون‌خوار تنظیم کرده و بعد از توضیح لازم، بر اساس منابع معتبر مکتوب پاسخ لازم داده شد.

خواندن کتاب چرا اسرائیل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌هایی با موضوع علوم سیاسی و روابط بین‌الملل می‌توانند از خواندن این کتاب لذت ببرند.

بخشی از کتاب چرا اسرائیل

«وقتی به فرمایشات امام خمینی له می‌نگریم خواهیم دید که ایشان نسبت به اسرائیل تعابیری همچون «زالوهای جهان‌خوار»، «کافر غاصب»، «جرثومة فساد»، «ماده سرطانی»، «افعی گزنده» و ... و مواضعی همچون «قطع رابطه»، «نپذیرفتن توبه»، «اجازه صرف وجوهات شرعی در راه مبارزه» و بلکه شدیدتر «کندن ریشه» و «محو از صفحه روزگار» و ... دارند.

همچنین خلف صالحشان مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای با کلماتی مثل «غده سرطانی»، «شجرة خبیثه نفاق»، «خنجر مسموم» و ... از آن رژیم یاد کرده و می‌فرمایند: «موضع ما در مقابل اسرائیل همان موضع همیشگی است. اسرائیل در منطقه یک غده بدخیم سرطانی است که باید قطع شود و ریشه‌کن گردد برخلاف تصور ظاهربینان که به پشتیبانی ابرقدرت آمریکا از اسرائیل نگاه می‌کنند و این کار را محال می‌دانند این کار محال نیست. این شدنی است و خواهد شد. ابرقدرت‌ها جاودانه نیستند. قدرت‌های مادی یک روز هستند و یک روز نیستند. دیروز قدرتی به نام اتحاد جماهیر شوروی در دنیا به‌عنوان ابرقدرت بود اما امروز نیست. این صحنه تجربه تاریخ پیش چشم ماست». ۱ دیگر بزرگان ما در عرصه‌های مختلف، مذهبی و غیرمذهبی هم چنین مواضعی دارند. حال با چنین رویکردی از سوی بزرگان این سؤال در ذهن ایجاد می‌شود که چرا باید این‌چنین مواضعی اتخاذ گردد؟ و هزینه معنوی و مادی شود؟ و اصلاً چرا به این شدت؟ آیا مسئله فلسطین، مسئله‌ای داخلی نیست که خودشان باید از عهده حل‌کردنش بربیایند؟ یا فوقش یک مسئله‌ای عربی است و اختلافی بین اعراب و اسرائیل بوده که باید آن را به سرانجام برسانند؟ و خیلی دیگر از فرضیه‌ها که همگی می‌پرسند در این قضیه بالاخره ما این وسط چه‌کاره هستیم؟ و چرا باید این‌همه گرفتاری و دشمنی برای خود بتراشیم؟»

نظرات کاربران

کتابخوار
۱۴۰۱/۰۴/۱۹

مرگ بر کشور اسرائیل!

کاربر 8529007
۱۴۰۳/۰۱/۱۶

مرگ بر اسرائیل

mahdiyar
۱۴۰۲/۱۰/۰۶

مرگ بر اسرائیل

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان