دانلود و خرید کتاب امدادگر کجایی؟ معصومه رامهرمزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب امدادگر کجایی؟ اثر معصومه رامهرمزی

کتاب امدادگر کجایی؟

معرفی کتاب امدادگر کجایی؟

کتاب امدادگر کجایی؟ نوشتهٔ معصومه رامهرمزی است. انتشارات مرز و بوم این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر، روایت علی عچرش از ۸ سال جنگ ایران و عراق را دربردارد.

درباره کتاب امدادگر کجایی؟

کتاب امدادگر کجایی؟ در خلال روایت‌های یک امدادگر آبادانی، به موضوعاتی همچون ماجرای سینما رِکس و دادگاه آن، پیروزی انقلاب، برخی عملیات‌ها و شهادت‌ها، برخورد پلیس سعودی، مردم‌شناسی شهر آبادان، زندگی مهاجرین، ازدواج‌های بی‌تکلف و... پرداخته است.

علی عِچْرِش فردی بود که در ۸ سال جنگ میان عراق و ایران، افزون‌بر امدادگری در عملیات‌های جبههٔ جنوب، مسئولیت‌های متعددی نیز برعهده داشت. مدیریت ستاد امداد و درمان، جمعیت هلال احمر، همکاری با بنیاد امور مهاجرین و انجمن حمایت از زندانیان، اعزام به سفر حج واجب و یاری‌رسانی به حجاج سالمند بیمار و مسئولیت ستاد پشتیبانی جنگ در بندر ماهشهر از افتخارات این امدادگر آبادانی است.

آلبوم تصاویری نیز در انتهای کتاب حاضر قرار داده شده است.

خواندن کتاب امدادگر کجایی؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به افرادی که مایل‌اند دربارهٔ جنگ ایران و عراق بیشتر بدانند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب امدادگر کجایی؟

«یک شب بعد از تمام‌شدن کار درمانگاه، خسته بودیم و می‌خواستیم زودتر بخوابیم؛ اما با آمدن یکی از اهالی کمپ غافل‌گیر شدیم. او با دادوفریاد بلندمان کرد و گفت: «زنم درد زایمان داره. تو رو خدا کمکم کنین.» به او گفتم: «عیالت کجاست؟ چرا با خودت نیاوردیش؟» جواب داد: «زنم نمی‌تونه حرکت کنه. شما به اتاقمون بیاین و بهش کمک کنین.»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۳۲ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۳۲ صفحه