دانلود و خرید کتاب بازاریابی الکساندر هیام ترجمه محمدرضا ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بازاریابی

کتاب بازاریابی از الکساندر هیام با ترجمهٔ محمدرضا ابراهیمی و سیده سروناز سلیلی در انتشارات آوند دانش منتشر شده است.

آوند دانش نهادی فرهنگی است که در کنار انتشارات کتاب‌های فارسی در حوزه‌های متنوع، فراهم‌آوری محصولات انتشارات وایلی را نیز به شکلی گسترده انجام می‌دهد. این انتشارات از ابتدای سال ۱۳۹۱ با درپیش‌گرفتن برنامه‌ای مدون جهت انتشار کتاب به شکلی طبقه‌بندی‌شده و با رعایت قوانین جهانی کپی‌رایت، توانسته تصویری پررنگ‌تر از خود در بازار کتاب ایران به نمایش گذارد. طی دو دههٔ گذشته، نام آوند دانش اغلب مترادف با نام وایلی بوده است و این انتشارات با تهیه و توزیع به‌موقع بهترین‌ها از ناشران زیرمجموعهٔ وایلی، خود را به‌عنوان یکی از تأمین‌کنندگان قابل‌اطمینان و برتر کتاب نزد دانشگاهیان و پژوهشگران کشور معرفی کرده است.

مجموعه کتاب‌های پرفروش دامیز آوند دانش، کتاب‌هایی آموزشی و راهنما برای یادگیری گام‌به‌گام مهارت‌های گوناگون و به‌دست‌آوردن اطلاعات در زمینه‌های مختلفی مانند کسب‌وکار، هنرهای گوناگون، سرگرمی، کامپیوتر، تغذیه و سلامت، زبان انگلیسی، مهارت‌های زندگی، روان‌شناسی، ادبیات، تاریخ و.... هستند.

درباره کتاب بازاریابی

اگر افزایش مهارت‌های پایه‌ای خود در حوزه‌ٔ بازاریابی برایتان مهم است و می‌خواهید با رسانه‌های اجتماعی بیشتر آشنا شوید یا یک استراتژی جامع برای بازاریابی اینترنتی خود تعریف کنید، این کتاب، همه‌ٔ آنچه نیاز دارید در اختیارتان قرار می‌دهد. با این کتاب وارد مرحله‌ای جدید و موفقیت‌آمیز در بازاریابی کسب‌وکار خود می‌شوید.

با این کتاب می‌توانید نشان تجاری خود را بسازید، مشتریانتان را بهتر بشناسید، استراتژی خود را تقویت و یک برنامه‌ٔ بازاریابی برنده تدوین کنید.

می‌توانید در رقابت موفق شوید، درمورد مشتریان، رقبا و صنعت تحقیق کنید؛ تخیلات بازاریابانه‌ خود را به کار بیندازید و ارتباطات بازاریابی‌تان را گسترش دهید. 

خواندن کتاب بازاریابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

کاربر 5874933
۱۴۰۲/۰۶/۳۱

لطفا کتاب خاطرات مدیریت در کرایسلر رو موجود کنید ممنون از شما

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۵۶ صفحه

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۵۶ صفحه

قیمت:
۱۰۲,۶۰۰
تومان