دانلود و خرید کتاب فروش در شبکه های اجتماعی تیم هیوز ترجمه اردوان پورجاماسب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فروش در شبکه های اجتماعی اثر تیم هیوز

کتاب فروش در شبکه های اجتماعی

معرفی کتاب فروش در شبکه های اجتماعی

کتاب فروش در شبکه های اجتماعی نوشتهٔ تیم هیوز و مت رینولدز و ترجمهٔ اردوان پورجاماسب است و انتشارات چاپ و نشر بازرگانی آن را منتشر کرده است. این کتاب راهنمای عملی به‌موقع، مربوط و معتبر برای هر فروشنده‌ای است که نمی‌خواهد از قافله عقب بماند. نویسندگان برای فروشندگانی که می‌خواهند در اقتصاد فراارتباطی و فرااجتماعی جدید امروز موفق باشند کتاب درخور توجهی نوشته‌اند.

درباره کتاب فروش در شبکه های اجتماعی

ایدۀ فروش در شبکه‌های اجتماعی همیشه جذاب به‌نظر می‌رسد. تنها کاری که برای فروش در رسانه‌های اجتماعی باید انجام دهید، ورود، پیداکردن فرصت‌ها و بستن قرارداد است. به‌علاوه، به‌نظر می‌رسد این سؤال که «چرا باید در شبکه‌های اجتماعی بفروشید» پاسخ واضحی داشته باشد: راهی جدید و خوب برای پیداکردن خریداران بالقوه. واقعیت این است که با گذشت زمان، فروش در شبکه‌های اجتماعی تنها راه پیداکردن خریدار است.

یک شبکه به شما امکان دسترسی می‌دهد، ولی یک اجتماع به شما قدرت می‌دهد. زمان آن رسیده تا دست از بهانه‌تراشی بردارید و مهارت‌های اجتماعی شخصی را وارد دنیای دیجیتال کنید. نویسندگان کتاب فروش در شبکه های اجتماعی نه‌تنها این مسئلهٔ کلیدی را درک کردند، بلکه به شما ابزارهایی معرفی می‌کنند تا آن را عملی کنید.

این کتاب مطالبی را پوشش می‌دهد که رهبران در تمام سطوح باید بشنوند و درک کنند تا تیم‌های فروش و بازاریابی را در عصر دیجیتال آماده نگه دارند. واژگان استفاده‌شده در این کتاب فقط برای آیندهٔ کسب‌وکار نیست، بلکه برای شرایط فعلی کسب‌وکار نیز هست و پیش از آنکه خیلی دیر شود، باید به‌عنوان زنگ‌خطر به‌کار گرفته شود.

در میان مدرسان و متخصصان فروش اجتماعی، تیم هیوز در ردهٔ بالایی قرار دارد. او در میان افراد مؤثر در فروش جهانی منحصربه‌فرد است؛ زیرا هر روز از شبکهٔ اجتماعی استفاده می‌کند تا با کار کمتر فروش بیشتری داشته باشد. با خواندن این کتاب فروشی بهتر و هوشمندانه‌تر و سریع‌تر را از طریق شبکه اجتماعی آغاز خواهید کرد.

بزرگ‌ترین مشکل در فروش از طریق شبکه‌های اجتماعی این است که اغلب مردم در مفهوم واقعی آن در کسب‌وکار خود سردرگم‌اند. استفاده از رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان بخشی از تجارت شما یک چیز است و پیروی از توصیه‌های عملی این کتاب چیز دیگری است. این کتاب شما را از سردرگمی نجات می‌دهد.

کتاب فروش در شبکه‌ های اجتماعی با توضیح مختصر اینکه چرا فروش برای اولین بار در صدها سال گذشته، نیاز به تکامل دارد (به لطف گسترش شبکه‌های اجتماعی و مشتریانی که همیشه در فضای مجازی حضور دارند)، زمینۀ مفصلی را به‌وجود می‌آورد. اما این کتاب دربارهٔ گذشته نیست؛ هیوز و رینولدز آیندهٔ فروش را با واقعیت‌های کلیدی، توصیه‌های عملی و توضیحات دقیق به شیوایی شرح می‌دهند. این کتاب دربارهٔ این نیست که چگونه از ابزارهای بازاریابی برای راضی‌کردن مشتریان یا خریداران احتمالی به بهترین نحو استفاده کنیم، بلکه در زمینهٔ نحوهٔ ایجاد اعتماد واقعی، قدرت و نفوذ در جهانی است که شیوه‌های فروش خلاق به‌سرعت فراگیر می‌شوند.

خواندن کتاب فروش در شبکه های اجتماعی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ کسانی که در شبکه‌های اجتماعی کسب‌وکاری راه انداخته‌اند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب فروش در شبکه های اجتماعی

«در فروش سنتی معمولاً فروشندگان، با مراجعه‌های مکرر مزاحم وقت مدیران اجرایی رده‌بالا می‌شدند.

در سازمان‌ها (بویژه در ایالات متحده) کارکنان رده‌بالا عنوان‌های شغلی از این قبیل را دارند: مدیر ارشد اجرایی (CEO)، مدیر ارشد مالی (CFO) و غیره. این افراد را اغلب مدیران اجرایی رده‌بالا می‌نامند. به‌نظر می‌رسد که آنها با هم در یک رده سازمانی هستند که اغلب رده مدیران اجرایی ارشد نامیده می‌شود. در این کتاب وقتی دربارهٔ فروش یا بازاریابی در سطوح بالای یک سازمان صحبت می‌کنیم اصطلاح رده‌بالا یا سطح سی را به‌کار می‌بریم.

در حالت سنتی فروشندگان باید از طریق فرد هماهنگ‌کننده یا کنترل‌کنندۀ اطلاعات (از قبیل دستیار شخصی، منشی یا پست صوتی) تلاش کنند تا در نهایت بتواند با مدیران اجرایی رده‌بالا گفتگویی داشته باشند. پس از این ملاقات، فروشنده می‌تواند ایدۀ خود در کسب‌وکار را مطرح کند. برای کسب موفقیت، این ایده باید چشم‌اندازی ارائه دهد که به‌نظر می‌رسد می‌تواند مسئله‌ای مشکل‌ساز در کسب‌وکار را برطرف کند. سپس، این ایده در قالب راهبرد تدوین شده و به‌اجرا درمی‌آید. بدین ترتیب، فروش در گذشته همانند یک شراکت بود که در سطح عالی سازمان شکل می‌گرفت.»





نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۱۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۵ صفحه

حجم

۴۱۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۵ صفحه

قیمت:
۶۲,۰۰۰
۵۵,۸۰۰
۱۰%
تومان