دانلود و خرید کتاب اقتصاد و مدیریت رسانه ها ساتیا پراکاش الاوارتی ترجمه امید کاجیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اقتصاد و مدیریت رسانه ها اثر ساتیا پراکاش الاوارتی

کتاب اقتصاد و مدیریت رسانه ها

معرفی کتاب اقتصاد و مدیریت رسانه ها

کتاب اقتصاد و مدیریت رسانه ها نوشتهٔ ساتیا پراکاش الاوارتی و سونیتا چیتراپو و ترجمهٔ امید کاجیان، محمدرضا دهقانی اشکذری و شقایق ممتاز است.  نشر برسم این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر، مخاطب خود را برای درک اصول و مفاهیم اساسی اقتصاد و مدیریت رسانه به همراه مثال‌هایی از صنایع رسانه‌ای هندوستان و جهان راهنمایی می‌کند. این کتاب را می‌توان منبعی برای دانشجویان، پژوهشگران و معلمان حوزهٔ مطالعات رسانه و ارتباطات دانست.

درباره کتاب اقتصاد و مدیریت رسانه ها

کتاب اقتصاد و مدیریت رسانه ها به‌طور جامع، به شرح مفاهیم اصطلاحات کلیدی در علم اقتصاد و مدیریت رسانه پرداخته است. با خواندن این کتاب با کاربرد هر یک از این اصطلاحات در حوزهٔ مربوط آشنا می‌شوید.

موضوعاتی که کتاب به آنها پرداخته، عبارت هستند از بازارهای رسانه، ساختارهای صنعت، رفتار بنگاه اقتصادی، سیاست‌های عمومی، تولید، قیمت‌گذاری و انتخاب‌های مصرف در صنایع رسانه‌ای و... .

کتاب حاضر را یک دانشیار گروه ارتباطات دانشگاه حیدرآباد در هند به نام ساتیا پراکاش الاوارتی با همکاری یک پژوهشگر مستقل که در بمبئی هند ساکن است به نام سونیتا چیتراپو نوشته‌اند.

کتاب اقتصاد و مدیریت رسانه ها جدول‌ها و فهرستی از واژه‌های اختصاری را نیز برای راهنمایی بهتر و بیشتر خوانندگان ارائه کرده است.

این کتاب که در ۱۰ فصل نوشته و تنظیم شده، کوشیده است تا به درک گسترده‌تر رسانه‌های هندی به‌عنوان نهادهایی اقتصادی کمک کند.

خواندن کتاب اقتصاد و مدیریت رسانه ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانشجویان حوزهٔ اقتصاد و مدیریت در ارتباط با رسانه پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب اقتصاد و مدیریت رسانه ها

«از لحاظ تاریخی، دو راه حل برای تأمین دورجه مورد نیاز برای تولید و توزیع برنامه‌های تلویزیونی وجود داشته است. اولین مورد از طریق مشارکت دولت است، یعنی مالکیت دولتی بر زیرساخت‌های پخش و تولید تلویزیون. حضور دولت در تولید و پخش تلویزیونی در ازوپا و برخی از بخش‌های آسیا از جمله هند، چین و ژاپن بسیار محبوب بوده است و تمرکز آن بر برنامه‌هایی است که دولت‌ها به جای تماشاگران مشتاق تماشای آن هستند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸۹ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸۹ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان