دانلود و خرید کتاب ارتباطات موثر در املاک فرشید نادری نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارتباطات موثر در املاک اثر فرشید نادری نژاد

کتاب ارتباطات موثر در املاک

معرفی کتاب ارتباطات موثر در املاک

کتاب ارتباطات موثر در املاک نوشتهٔ فرشید نادری نژاد و ایمان فارسیجانی است. این کتاب درباره نکات ریز اما سرنوشت‌ساز در قراردادنویسی نوشته شده است.

درباره کتاب ارتباطات موثر در املاک

شاید این تصور را داشته باشید که ارتباطات به چه نحوی به شغل املاک مرتبط است؛ پاسخ اینجاست! هیچ چیزی ارزشمندتر و درآمدزاتر از ارتباطات در شغل املاک نیست.

با برقراری ارتباطات مؤثر، می‌توانید مشتریان وفادار و درآمد ثابت برای خودتان فراهم کنید. در کتاب ارتباطات مؤثر در املاک، یاد می‌گیرید از اولین دیدار و رویارویی چطور با مالک و متقاضی رفتار کنید تا در نهایت بهترین نتیجه را کسب کنید.

فصل ۱: در فصل اول در خصوص تعریف ارتباط و ارتباط مؤثر صحبت می‌کنیم؛ چون تا شناخت کافی بر روی این موارد نداشته باشید، نمی‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و از فوایدشان بهره‌مند شوید.

فصل ۲: در فصل دوم، در خصوص سبک‌های ارتباطی آموزش می‌بینید، تا بتوانید بهترین راه ارتباطی با مالکین و متقاضیان را تشخیص دهید و با هرکدام، به بهترین شکل ممکن ارتباط بگیرید.

فصل ۳: در فصل سوم به اصول برقراری ارتباط مؤثر می‌پردازیم، تا بهترین عملکرد را داشته باشید و پیروز میدان شوید و یک‌سروگردن از رقبایتان جلوتر باشید.

فصل ۴: در فصل چهارم، به اهدافی که از ارتباط داریم می‌پردازیم و بررسی می‌کنیم که چطور می‌توانیم راحت‌تر به آن اهداف دست پیدا کنیم؛ همچنین به هدف اصلی در شغل املاک، یعنی اعتمادسازی که مقدمه‌ای است بر انعقاد قرارداد می‌پردازیم.

فصل ۵: در فصل پنج، در خصوص پیام مؤثر و ویژگی‌های آن صحبت می‌کنیم تا بتوانید به بهترین شکل یک پیام را به‌ طرف مقابل منتقل کنید.

فصل ۶: در فصل ششم به مسئلهٔ مهم تعارض می‌پردازیم و یاد می‌گیریم که چه اتفاقاتی موجب تعارض، مشکل و تنش شده تا بتوانیم از آن‌ها جلوگیری کرده و نتایج بهتری را خلق کنیم.

فصل ۷: در فصل آخر، در این مورد صحبت می‌کنیم که چطور مشتریانمان را از دست می‌دهیم، و یاد می‌گیریم که چگونه با جلوگیری از این موضوع، درآمد بیشتری کسب کنیم.

در نهایت یاد می‌گیریم که همهٔ افراد، به یک‌شکل نیستند و این ما هستیم که باید بیاموزیم که با هر شخصی به چه شکلی رفتار کنیم تا با پذیرفته‌شدن از سوی آن‌ها، به هدف نهایی یعنی انعقاد قرارداد و کسب درآمد برسیم.

خواندن کتاب ارتباطات موثر در املاک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه املاک پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۸۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۶۸۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
۱۲,۰۰۰
۵۰%
تومان