دانلود و خرید کتاب تاملی بر تعاملات دانشجویان در فضای مجازی در دانشگاه ها علی قنبری برزیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تاملی بر تعاملات دانشجویان در فضای مجازی در دانشگاه ها اثر علی قنبری برزیان

کتاب تاملی بر تعاملات دانشجویان در فضای مجازی در دانشگاه ها

معرفی کتاب تاملی بر تعاملات دانشجویان در فضای مجازی در دانشگاه ها

کتاب تاملی بر تعاملات دانشجویان در فضای مجازی در دانشگاه ها نوشتهٔ علی قنبری برزیان، ابراهیم رضایی و جعفر شانظری است. انتشارات حکمت و عرفان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر، چالش‌ها و بسترهای مربوط به موضوع یادشده را بررسی می‌کند. این کتاب دربارهٔ اعتیاد اینترنتی است؛ اعتیادی که می‌تواند بر روابط اجتماعی میان انسان‌ها اثرگذار بوده باشد.

درباره کتاب تاملی بر تعاملات دانشجویان در فضای مجازی در دانشگاه ها

کتاب تاملی بر تعاملات دانشجویان در فضای مجازی در دانشگاه ها که نویسندگان آن عضو هیئت‌علمی دانشگاه اصفهان هستند، این پژوهش را با هدف بررسی میزان استفاده از فضای مجازی در کاربران انجام داده‌اند.

مهم‌ترین مسئلهٔ این پژوهش پاسخ به چنین پرسشی است: «....فضای مجازی در زندگی دانشجویان چه آثار و پیامد اجتماعی و فرهنگی‌ای به جا گذاشته است؟».

کتاب تاملی بر تعاملات دانشجویان در فضای مجازی در دانشگاه ها همچنین کوشیده است تا دریابد که تعاملات دانشجویی در فضای مجازی چگونه بر خرده‌فرهنگ‌های دانشجویی و رفتارهای فرهنگی و علمی دانشجویان و سایر عناصر دانشگاهی اثر می‌گذارد؟

خواندن کتاب تاملی بر تعاملات دانشجویان در فضای مجازی در دانشگاه ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به افرادی که دربارهٔ اثرات استفاده از فضای مجازی بر روابط انسان‌ها کنجکاو هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب تاملی بر تعاملات دانشجویان در فضای مجازی در دانشگاه ها

«یکی از اجتناب ناپذیرترین ویژگی‌های جوامع مدرن فضای‌مجازی است و در همه‌جا بیشترین استفاده از آن توسط جوانان انجام می‌گیرد. در کشور ما نیز با توجه به دارا بودن آمار بالای جوان، استفادهٔ بیشتر از فضای‌مجازی صورت می‌گیرد، پس یکی از نیازهای امروز کشور مدیریت و آموزش صحیح استفاده از فضای‌مجازی است. این تحقیق می‌تواند اطلاعاتی راجع به مشکلاتی، که ممکن است برای کاربران جوان در این نوع ارتباطات به وجود بیاید؛‌ در اختیار مسئولان دانشگاه قرار دهد. از طریق برنامه‌ریزی درست و توجه بیشتر به دانشجویان ساکن در خوابگاه می‌توان اقدام‌هایی در جهت کاهش مشکلات آنان و به‌خصوص پیش‌گیری از به‌وجود آمدن برخی مسائل استفاده کرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۶ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان