دانلود و خرید کتاب کتاب جنگل رودیارد کیپلینگ ترجمه شباهنگ دلشاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتاب جنگل اثر رودیارد کیپلینگ

کتاب کتاب جنگل

معرفی کتاب کتاب جنگل

کتاب کتاب جنگل اثر مشهور رودیارد کیپلینگ است که با ترجمه شباهنگ دلشاد منتشر شده است. این کتاب داسان پسربچه‌ای به نام موگلی است که در جنگل رها شده و باید از پس زندگی‌اش بربیاید.

درباره کتاب کتاب جنگل

موگلی پسرک کوچکی است که درجنگل رها شده است و با گرگ‌ها و میمون‌ها و فیل‌ها بزرگ می‌شود. او یاد گرفته در جنگل زنده بماند و تمام حیوانات دوستش دارند، اما در این جنگل یک ببر بزرگ به‌ نام شیر خان هم وجود دارد که همیشه دوست دارد موگلی را بخورد. کتاب جنگل یکی از مشهورترین داستان‌های کودکان در جهان است. 

اولین نسخه انیمیشنی از این داستان یک پویانمایی موزیکال کمدی آمریکایی محصول سال ۱۹۶۷ است که کمپانی والت دیزنی تولید کرد. این اثر نوزدهمین انیمیشن بلند دیزنی بود و به کارگردانی ولفگانگ رایترمن ساخته شد. این اثر آخرین فیلمی بود که در زمان والت دیزنی ساخت آن شروع شد و او در حین تولید درگذشت. 

نسخه‌های اولیه فیلم‌نامه و موسیقی متن با لحنی دراماتیک، تاریک و شوم بود که این ویژگی‌ها موردعلاقه دیزنی در یک فیلم خانوادگی نبود پس سازنده موسیقی و فیلم‌نامه‌نویس را تغییر داد. این انیمیشن در ۱۸ اکتبر ۱۹۶۷ منتشر شد و با استقبال مثبت همراه شد. 

یک اقتباس لایواکشن در سال ۱۹۹۴ و یک دنباله انیمیشنی با نام کتاب جنگل ۲ در سال ۲۰۰۳ منتشر شد. یک بازسازی ترکیبی لایواکشن/CGI به کارگردانی جان فاورو در سال ۲۰۱۶ هم از این اثر ساخته شد.   

خواندن کتاب کتاب جنگل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به تمام کودکان و بزرگسالان علاقه‌مند به داستان پیشنهاد می‌کنیم

درباره رودیارد کیپلینگ

جوزف رادیرد کیپلینگ متولد ۳۰ دسامبر ۱۸۶۵ در هند است و در ۱۸ ژانویهٔ ۱۹۳۶ درگذشته است. او نویسنده، داستان‌نویس، رمان‌نویس و خبرنگار بریتانیایی برنده جایزه ادبی نوبل در سال ۱۹۰۷ بود یکی از معروفترین فیلم‌های فیلمساز مشهور جان هیوستون یعنی مردی که می‌خواست شاه باشد بر اساس داستان رودیارد کیپلینگ ساخته شد.

او در ۴۳ سالگی و در سال ۱۹۰۷ برنده جایزه نوبل ادبیات شد. تا سال ۱۹۹۳ او جوان‌ترین برنده جایزه نوبل ادبیات بود.

نوشته‌های کیپلینگ برای مردم بریتانیا بسیار تاثیرگذار بود او در اشعار حماسی خود از وطن دوستی، محبت، عشق و دوستی به دیگران صحبت می‌کرد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۲۶۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۱۹,۵۰۰
تومان