دانلود و خرید کتاب دستنامه مدیریت دانش (جلد اول) نیک میلتون ترجمه روح‌اله نوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دستنامه مدیریت دانش (جلد اول) اثر نیک میلتون

کتاب دستنامه مدیریت دانش (جلد اول)

معرفی کتاب دستنامه مدیریت دانش (جلد اول)

کتاب دستنامه مدیریت دانش (جلد اول) نوشتهٔ نیک میلتون و پاتریک لمب و ترجمهٔ روح اله نوری، غلامرضا صفاری است. انتشارات چاپ و نشر بازرگانی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر، یک راهنمای گام‌به‌گام برای پیاده‌سازی موفق «مدیریت دانش» در سازمان‌ها است. این جلد، فصل‌های ۱ تا ۱۶ را در بر دارد.

درباره کتاب دستنامه مدیریت دانش (جلد اول)

کتاب دستنامه مدیریت دانش (جلد اول) با هدف حل مسائل «مدیریت دانش» (knowledge management) در سازمان‌ها و نیز توسعهٔ یادگیری آن در دانشکده‌های مدیریت و کسب‌وکار نوشته شده است.

افراد گوناگونی همچون فعالان حوزهٔ مدیریت دانش، مدیر ارشد مدیریت دانش در پتروناس مالزی، رئیس مدیریت دانش ارتش سنگاپور، یکی از فعالان حوزهٔ مدیریت دانش در شرکت رولزرویس این کتاب را ستوده‌اند.

کتاب حاضر، شکل‌ها، جدول‌ها و نمودارهایی را نیز در بر دارد.

نازنین‌فاطمه نوری ویراستاری کتاب دستنامه مدیریت دانش (جلد اول) را انجام داده است.

خواندن کتاب دستنامه مدیریت دانش (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به مدیرها و دوستداران حوزهٔ مدیریت پیشنهاد می‌کنیم.

درباره نیک میلتون

نیک میلتون رئیس و یکی از بنیان‌گذاران بنیاد نوکو (knoco) بوده است. وی در حوزهٔ توسعهٔ چارچوب‌های «مدیریت دانش» تخصص دارد و از سال ۱۹۹۲ میلادی کار خود را در این حوزه آغاز کرده است.

میلتون به سازمان‌های متعددی در سراسر جهان، در زمینهٔ توسعه و ارائهٔ استراتژی‌ها، طرح‌های پیاده‌سازی و خدمات گستردهٔ مدیریت دانش کمک رسانده است.

برخی از کتاب‌های نیک میلتون عبارت‌اند از: «دستنامه یادگیری از آموخته‌ها» و «مدیریت دانش برای تیم‌ها و پروژه‌ها»، «مدیریت دانش برای فروش و بازاریابی» (با همکاری دیگران) «عملکرد از طریق یادگیری:‌مدیریت دانش در عمل» (با همکاری دیگران) و «طراحی موفق استراتژی مدیریت دانش: راهنمایی برای مدیریت دانش حرفه‌ای» (با همکاری دیگران).

درباره پاتریک لمب

پاتریک لمب یکی از بنیان‌گذاران شرکت استریت نالج بوده است؛ مؤسسهٔ پژوهشی و مشاورهٔ مدیریت در سنگاپور. او فعالیت خود در حوزهٔ «مدیریت دانش» را از سال ۱۹۹۸ میلادی آغاز کرده است.

لمب در حوزه‌ٔ کدیریت دانش، وظیفهٔ انجام ممیزی‌های دانشی و نیز پشتیبانی از مشتری‌ها در توسعه و پیاده‌سازی استراتژی‌های مدیریت دانش را در سراسر آسیا و خاورمیانه بر عهده دارد.

تخصص ویژهٔ لمب در توسعهٔ تاکسونومی و دانش سازمانی با مشتری‌های سراسر جهان است.

برخی از کتاب‌های پاتریک لمب عبارت‌اند از: «سازمان‌دهی دانش: تاکسونومی‌ها، دانش و اثربخشی سازمانی»، «راهنمای گردش کور: موفقیت و نجات در اقتصاد جدید»، «رویکردهای مدیریت دانش، روش‌ها و ابزارها: کتاب راهنما و صلاحیت‌های مدیریت دانش: چارچوبی برای مدیران دانش» (با همکاری دیگران).

بخش‌هایی از کتاب دستنامه مدیریت دانش (جلد اول)

«برای بسیاری از سازمان‌ها، مدیریت دانش موضوعی جدید است و پیاده‌سازی آن می‌تواند چالشی سیاسی و بسیار دشوار باشد. اخیرا برنامه‌های تغییر شکت‌خورده در سازمان‌ها کم نبوده‌اند و مدیریت دانش نیز از این امر مستثنی نیست. علی‌رغم برخی چالش‌ها، تعدادی از سازمان‌ها در شروع مدیریت دانش، تعبیه آن در انجام امور و دستیابی به ارزش قابل‌توجه از آن موفق بوده‌اند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۷ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۷ صفحه

قیمت:
۹۷,۵۰۰
تومان