دانلود و خرید کتاب مراقبت از صرع در خانه و مدرسه ۴ محمدمهدی تقدیری
کتاب مراقبت از صرع در خانه و مدرسه ۴ اثر محمدمهدی تقدیری

کتاب مراقبت از صرع در خانه و مدرسه ۴

معرفی کتاب مراقبت از صرع در خانه و مدرسه ۴

کتاب مراقبت از صرع در خانه و مدرسه ۴ نوشته دکتر محمد مهدی تقدیری و سعیده امین زاده، یکی از کتاب‌های عمومی حوزه پزشکی انتشارات رویان‌پژوه است. این کتاب از از سری کتب آموزشی صرع برای والدین و معلمین است.

درباره کتاب مراقبت از صرع در خانه و مدرسه ۴

انتشارات رویان‌پژوه به عنوان یکی از فعال‌ترین ناشران حوزۀ پزشکی ایران، همواره تلاش خود را در مسیر پیروی از آخرین تحولات و دستاوردهای علمی در جهان و رعایت معیارهای شناخته شده جهانی در تولید آثار برجسته علوم پزشکی به ویژه در حوزۀ دندان‌پزشکی معطوف ساخته است. این انتشارات تاکنون توانسه است عنوان غرفه برتر بخش ناشران دانشگاهی در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران سال ۹۷، لوح بیست و سومین دوره کتاب سال دانشگاهی از دانشگاه تهران، جایزه کتاب فصل سال ۹۱، بیست و هفتمین دوره کتاب فصل سال ۹۲، جایزه کتاب برتر دانشگاهی اصول و مبانی کاربردی در ساخت پروتـز کامل در بیست و هفتمین دوره کتاب سال دانشگاهی ۹۷، جایزه کتاب برتر دانشگاهی دندان‌پزشکی کودک و نوجوان مک دونالد ۲۰۱۶ و ده‌ها لوح تقدیر دیگر را در حوزه چاپ و نشر دریافت کند.

هر کسی می‌تواند دچار تشنج شود. در حقیقت، حدود یک تا دو نفر از هر ۱۰۰ نفر در ایران حداقل یک بار در طول عمر خود تشنج را تجربه می‌کنند. با این حال، تشنج منفرد، صرع به حساب نمی‌آید. صرع عارضه‌ای است که براساس تشنج‌های متعدد، یا مکرر تعریف می‌شود. صرع یک اختلال تشنجی است و یک بیماری روانشناختی محسوب نمی‌شود. تشنج ممکن است به شکل های متفاوتی بروز کند، از جمله خیرگی نگاه، انقباض‌های عضلانی، حرکات غیرقابل کنترل، تغییر در هوشیاری، حس های عجیب و غریب، یا تکان شدید.

این کتاب به والدین و معلمان کمک می‌کند صرع را بهتر بشناسند و بتوانند در زمان ضرورت درست تصمیم بگیرند.

خواندن کتاب مراقبت از صرع در خانه و مدرسه ۴ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به والدینی که کودکان مبتلا به صرع دارند و تمامی معلمین که احتمال مواجه با کودکان مبتلا به صرع دارند پیشنهاد می‌شود

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۲۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

حجم

۷۲۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان