دانلود و خرید کتاب بی نمک بانمک! سیدمحمد مهاجرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بی نمک بانمک! اثر سیدمحمد مهاجرانی

کتاب بی نمک بانمک!

انتشارات:به نشر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بی نمک بانمک!

کتاب بی نمک بانمک! نوشتهٔ سیدمحمد مهاجرانی در به نشر چاپ شده است. کتاب بی نمک بانمک! یکی از کتاب‌های مجموعهٔ فرهنگ وقف این انتشارات است که با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با موضوع وقف نگاشته شده است.

درباره کتاب بی نمک بانمک!

کتاب بی نمک بانمک! ماجرای دختران یک محله است. فائزه خالهٔ رضوانه دانشجوی رشته نقاشی است و بچه ها دوست دارند از او نقاشی یاد بگیرند؛ اما مکان مشخصی برای این کار ندارند. آن‌ها به همه جا سر می‌زنند تا شاید محلی برای دایر کردن کلاسشان پیدا کنند اما موفق نمی‌شوند. تا اینکه ننه طوبی ،مادربزرگ ملیکا، انبارش را وقف تأسیس این آموزشگاه هنری کوچک برای بچه های محل می‌کند.

سید محمد مهاجرانی، نویسندهٔ کتاب، متولد ۱۳۴۸ در شهر مهاجران اراک است. او دانش‌آموخته‌ٔ حوزهٔ علمیه‌ٔ قم است و از شاعران آیینی کودک به‌شمار می‌رود.

کتاب بی نمک بانمک! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب مناسب گروه سنی ب و ج است.

بخشی از کتاب بی نمک بانمک!

زهرا، نجمه، ملیکا، ستایش، رضوانه و هدی توی بوستان شکوفه که مخصوص خانم‌ها بود، لی‌لی ‌بازی می‌کردند. فائزه، خالهٔ رضوانه، پاورچین‌پاورچین به‌طرف بچه‌ها آمد. او دانشجوی رشتهٔ نقاشی بود. قصه‌های خیلی قشنگی هم می‌نوشت. بچه‌ها آن‌قدر غرق بازی بودند که اصلاً فائزه را ندیدند. زهرا می‌خواست سنگش را در خانهٔ شمارهٔ سه بیندازد. همین که دستش را بلند کرد، ناگهان تکه سنگی روی زمین سر خورد و در خانهٔ شماره چهار ایستاد. بچه‌ها با تعجب رویشان را به عقب چرخاندند. خنده و صدای «بچه‌ها چطورید؟» فائزه غافل‌گیرشان کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان