دانلود و خرید کتاب نکاتی درباره جست و جوی کار پگی پست ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب نکاتی درباره جست و جوی کار

کتاب نکاتی درباره جست و جوی کار نوشتهٔ پگی پست، آنا پست، لیزی پست و دانیل پست سنینگ و ترجمهٔ مریم تقدیسی است. نشر آسمان نیلگون این کتاب را منتشر کرده است. نویسندگان این اثر، کتاب‌های متنوعی را تحت عنوان «کتاب جامع آداب معاشرت، مجموعه آداب امیلی پست، آداب دنیای جدید» نوشته‌اند.

درباره کتاب نکاتی درباره جست و جوی کار

کتاب نکاتی درباره جست و جوی کار، پس از ارائهٔ نکاتی کلی دربارهٔ موضوع یادشده، نکاتی درمورد یادداشت‌های تشکر، جست‌وجو از طریق آن‌لاین، روش‌های موفق‌شدن در این فرایند، آژانس‌ها و بنگاه‌های کاریابی، آژانس‌ها و بنگاه‌های کاریابی، تقاضانامهٔ مؤثر، مصاحبهٔ کاری، باید و نبایدها در مورد مصاحبه و... به خوانندهٔ خود می‌گوید.

خواندن کتاب نکاتی درباره جست و جوی کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به افرادی که مایل‌اند شیوه‌های درستِ یافتن کار جدید را بدانند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مجموعه آداب امیلی پست

پگی پست، آنا پست، لیزی پست و دانیل پست سنینگ نویسندگانی هستند که می‌کوشند با انتشار کتاب‌های کم‌حجم با موضوعات متنوع، آداب معاشرت را با معیارهایی همچون توجه، احترام و صداقت ترویج کنند. این نویسندگان، عضو مؤسسه‌ای تحت عنوان «امیلی پست» (Emily Post) هستند؛ مؤسسه‌ای که «مجموعه آداب امیلی پست» را منتشر می‌کند.

این مؤسسه، یک تجارت خانوادگی است و از زمانی که «امیلی پست» نخستین کتابش با نام اتیکت یا آداب (ETIQUETTE) را در سال ۱۹۲۲ نوشت، آغاز به کار کرد.

کتاب‌های این مؤسسه، شامل مجموعه‌ای از ضوابط و قواعد رفتاری است که در هر جامعه، طبقه یا گروهی انتظار انجام آنها می‌رود؛ قواعدی که نماد تربیت و هنجار به شمار می‌روند.

برخی از کتاب‌های این مجموعه عبارت‌اند از:

«زندگی با دیگران»، «آداب رفتار در مکان های عمومی»، «زندگی خانوادگی (نکات کلی)»، «راهنمای خوردن غذاها و نوشیدنی ها»، «زندگی خانوادگی (کودکان و نوجوانان)»، «نکاتی درباره ورزش های مختلف (گلف)»، «نکاتی درباره جست و جوی کار» و «نکاتی که باید درباره سفرهای جاده ای و هوایی بدانیم».

بیشتر بخوانید در emilypost.com.

بخش هایی از کتاب نکاتی درباره جست و جوی کار

«برای تخصص و وقت مسئول استخدام احترام قائل شوید. در ملاقات با مسئول استخدام لباس مناسبی را بپوشید که برای یک مصاحبهٔ کاری می‌پوشید، به موقع سر قرارتان حاضر شوید، و سوابق کاری و فهرست توصیه‌کننده‌ها را با خودتان ببرید. برای ارائهٔ اطلاعاتی دربارهٔ اهداف، توانایی‌ها و مهارت‌هایتان و توضیح دادن دربارهٔ مواردی در سوابق شخصی‌تان که می‌تواند باعث ایجاد سؤال شود آماده باشید. مسئول استخدام پاسخگوی رئیس است، پس نمی‌خواهد بعد از توصیهٔ کارمند احتمالی به او با هیچ نوع مورد غافلگیرکننده‌ای رو به رو شود.»

***

«وقتی مصاحبه به پایان رسید اگر هیچ اشاره‌ای به تصمیمی که در مورد شما گرفته شده نکردند می‌توانید در این‌باره سؤال کنید. اگر سؤال نکنید نمی‌دانید که باید این موضوع را پیگیری کنید یا نه.

اگر مصاحبه‌کننده چهارچوب زمانی مشخص کرد (مثلاً یک هفته) و بعد از آن خبری نشد، تلفن بزنید و بپرسید آیا تصمیمی در این‌باره اتخاذ کرده‌اند یا نه ـ و به این ترتیب علاقهٔ خود را به آن هم نشان دهید. راه غیرمستقیم این کار این است که به بهانهٔ اینکه آیا مدرک دیگری باید بفرستید یا نه با آن‌ها تماس بگیرید. این شاید باعث شود شرکت دربارهٔ تأخیر خود در جواب دادن توضیحی بدهد یا همان جا اخبار لازم را به شما اعلام کند.

اگر به شما گفتند که در مصاحبه رد شده‌اید مؤدب و احترام‌آمیز اظهارنظر کنید.

فرستادن یادداشت تشکر برای شرکت به این دلیل که روی شما حساب کرده است، نشان‌دهندهٔ شخصیت و انعطاف‌پذیری شماست. علاوه بر آن، همیشه این شانس وجود دارد که در آینده شما را استخدام کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

حجم

۱۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان