دانلود و خرید کتاب نکاتی درباره انجام کارهای داوطلبانه پگی پست ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب نکاتی درباره انجام کارهای داوطلبانه

کتاب نکاتی درباره انجام کارهای داوطلبانه نوشته‌ٔ پگی پست و آنا پست و لیزی پست و دانیل پست سنینگ است و با ترجمه مریم تقدیسی در انتشارات آسمان نیلگون منتشر شده است.

درباره مجموعه آداب امیلی پست

پگی پست، آنا پست، لیزی پست و دانیل پست سنینگ نویسندگانی هستند که می‌کوشند با انتشار کتاب‌های کم‌حجم با موضوعات متنوع، آداب معاشرت را با معیارهایی همچون توجه، احترام و صداقت ترویج کنند. این نویسندگان، عضو مؤسسه‌ای تحت عنوان «امیلی پست» (Emily Post) هستند؛ مؤسسه‌ای که «مجموعه آداب امیلی پست» را منتشر می‌کند.

این مؤسسه، یک تجارت خانوادگی است و از زمانی که «امیلی پست» نخستین کتابش با نام اتیکت یا آداب (ETIQUETTE) را در سال ۱۹۲۲ نوشت، آغاز به کار کرد.

کتاب‌های این مؤسسه، شامل مجموعه‌ای از ضوابط و قواعد رفتاری است که در هر جامعه، طبقه یا گروهی انتظار انجام آنها می‌رود؛ قواعدی که نماد تربیت و هنجار به شمار می‌روند.

برخی از کتاب‌های این مجموعه عبارت‌اند از:

«زندگی با دیگران»، «آداب رفتار در مکان های عمومی»، «زندگی خانوادگی (نکات کلی)»، «راهنمای خوردن غذاها و نوشیدنی ها»، «زندگی خانوادگی (کودکان و نوجوانان)»، و «نکاتی درباره ورزش های مختلف (گلف)».

این کتاب به آداب کارهای داوطلبانه می‌پردازد، موضوع مهمی که کمتر کسی به آن پرداخته است.

خواندن کتاب نکاتی درباره انجام کارهای داوطلبانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به بهبود رفتارهای اجتماعی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب نکاتی درباره انجام کارهای داوطلبانه

«وقتی کاری را که می‌خواهید انجام دهید انتخاب کردید هم از طریق آن‌لاین و هم حضوری با سازمان مربوط تماس بگیرید. اگر با رسالت سازمان، ضوابط و ارزش‌های آن موافق هستید فرم درخواست را پر کنید یا با رابط داوطلبان برای مصاحبه قرار بگذارید. و مصاحبه را به اندازهٔ مصاحبه‌های کاری جدی بگیرید و به موقع برای کار حاضر شوید. اگر قرار است نروید یا دیر برسید به سرپرست خبر بدهید. خبر ندادن و نرفتن به ضرر وجههٔ شماست و ممکن است باعث لطمه زدن به برنامه‌ای از پیش تعیین‌شده شود. سازمان نمی‌تواند به سرعت کارمند جایگزین کند. مناسب با کاری که در دست دارید لباس بپوشید.

در کلاس‌های آشنایی و آموزشی شرکت کنید. به خاطر داشته باشید که آن سازمان هم سعی خود را می‌کند که شما تجربه‌ای آموزنده داشته باشید تا بتوانید بعدها هم در برنامه‌های آن‌ها شرکت کنید.

از همهٔ مقررات سازمان تبعیت کنید. قابل اتکا باشید. مأموریت‌ها را فوری و قابل اعتماد انجام دهید، و کاری را که برعهده گرفته‌اید کامل کنید.

حرفه‌ای عمل کنید و از اعتمادشان سوءاستفاده نکنید. دربارهٔ اطلاعاتی که دربارهٔ درمان یک بیمار، ناتوانی کودک، یا خانوادهٔ فرد سالخورده به دست می‌آورید، خارج از وظیفهٔ داوطلبی‌تان صحبت نکنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰ صفحه

حجم

۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان