دانلود و خرید کتاب ناهار، برانچ (صبحانه - ناهار) و سایر مهمانی های خانگی پگی پست ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ناهار، برانچ (صبحانه - ناهار) و سایر مهمانی های خانگی اثر پگی پست

کتاب ناهار، برانچ (صبحانه - ناهار) و سایر مهمانی های خانگی

معرفی کتاب ناهار، برانچ (صبحانه - ناهار) و سایر مهمانی های خانگی

کتاب ناهار، برانچ (صبحانه - ناهار) و سایر مهمانی های خانگی نوشتهٔ پگی پست، آنا پست، لیزی پست و دانیل پست سنینگ و ترجمهٔ مریم تقدیسی است و نشر آسمان نیلگون آن را منتشر کرده است. این کتاب مجموعه‌یادداشت‌ها و نوشته‌های جامع دربارهٔ آداب معاشرت است.

درباره کتاب ناهار، برانچ (صبحانه - ناهار) و سایر مهمانی های خانگی

در کتاب ناهار، برانچ (صبحانه - ناهار) و سایر مهمانی های خانگی آداب معاشرتی که در زمان صرف ناهار، صبحانه، شام و دیگر مهمانی‌ها باید رعایت شوند توضیح داده می‌شود.

زمانی که صحبت از یادگیری آداب معاشرت و چگونگی رفتار صحیح می‌شود، اغلب افراد گمان می‌کنند که حتما باید راه سختی را طی کنند تا این‌گونه موارد را بیاموزند. این باور نادرست باعث می‌شود تا افراد راحت‌ترین راه را انتخاب کنند؛ یعنی دوری از اصول رفتاری و آداب معاشرت صحیح.

تنها آشنایی مختصر با یک‌سری از آداب و اصول صحیح، می‌تواند به کلی رفتار شما را تغییر دهد. بنابراین لازم است آداب معاشرت صحیح را بیاموزید تا بتوانید تعاملات گسترده‌تری با اطرافیانتان داشته باشید.

خواندن کتاب ناهار، برانچ (صبحانه - ناهار) و سایر مهمانی های خانگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند با آداب معاشرت مهمانی‌های خانگی آشنا شوند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ناهار، برانچ (صبحانه - ناهار) و سایر مهمانی های خانگی

مهمانی‌های خیلی خودمانی

حتی در دورهمی‌های خیلی خودمانی هم میزبان خوبی باشید. محوطه‌ای را که مهمانی در آن برگزار می‌شود، آشپزخانه و توالت‌ها را تمیز و مرتب کنید و درِ اتاق‌های نامرتب و کثیف را ببندید. اگر مهمانی دونگی نیست و مهمانان غذا و نوشیدنی با خودشان نمی‌آورند، حتماً غذا و نوشیدنی کافی در خانه مهیا کنید حتی اگر قرار است پیتزا و سالاد و آب سفارش بدهید. در این نوع مهمانی‌ها، معمولاً از دستمال و بشقاب کاغذی و قاشق و چنگال‌های یک‌بارمصرف استفاده میشود. این وسایل هم با ماهیت مهمانی هماهنگی دارند و هم جمع‌آوری‌شان راحت‌تر است. می‌توانید به جای آن‌ها از ظروف ملامین و بامبو هم استفاده کنید. اگر از وسایل خودتان استفاده می‌کنید نیازی به هماهنگ کردن رنگ و مدلشان نیست.

اکثر این نوع مهمانی‌ها ـ یعنی مهمانی‌هایی که مهمان‌ها می‌توانند در هر ساعتی بین وقت‌های تعیین‌شده از سوی میزبان بیایند ـ معمولاً یا برای دیدن خانه یا مهمانی‌هایی هستند که در تعطیلات برگزار می‌شوند. شما می‌توانید با توجه به درجهٔ رسمیت مهمانی (این نوع مهمانی‌ها معمولاً خودمانی هستند) کارت دعوت آماده یا دست‌نویس بفرستید یا مهمان‌ها را با تلفن و ایی‌میل دعوت کنید. برای اینکه حدوداً بدانید چند نفر مهمان خواهید داشت بهتر است آر اس وی پی را هم به دعوت‌نامه اضافه کنید. اگر مهمانی بزرگ است و چند نفر جواب دعوت را نداده‌اند، احتمالاً نیازی به تلفن زدن به آن‌ها نیست.

خوراکی‌ها و تنقلات می‌توانند از نوع سادهٔ آن ـ چیپس و سس، ساندویچ، آجیل یا زیتون، و پانچ ـ تا نوع مفصل آن ـ انواع کالباس و ژامبون، بیسکویت‌های گرم، انواع کوکو، و کاسهٔ میگو ـ متفاوت باشند. مهمانان معمولاً بیشتر از یک ساعت یا یک ساعت و نیم نمی‌مانند. به این ترتیب، عدهٔ مهمان‌ها در هر ساعتی قابل مدیریت است.

پیک‌نیک و کباب‌پارتی (باربکیو)

پیک‌نیک و کباب‌پارتی الگوی مهمانی‌های خانگی امریکایی که در روز و شب است. ماهیت غیررسمی دورهم جمع شدن در حیاط آن را به فعالیتی پرطرفدار تبدیل کرده که حتی در آخرین لحظه هم می‌توان در مورد برگزاری آن تصمیم گرفت. ولی حتی خودمانی‌ترین مهمانی‌ها هم به سازمان‌دهی نیاز دارند، پس در صورتی که می‌توانید قبلاً برای آن برنامه‌ریزی کنید.

منوِ پیک‌نیک و کباب‌پارتی عملاً نامحدود است. اگر قرار است همه غذا بیاورند باید در مورد تنوع غذاها مدیریت کنید تا همهٔ غذاها شبیه هم نشود. حواستان به دمایی که غذاها را در آن نگهداری می‌کنید باشد.

وقتی کباب درست می‌کنید همسایه‌ها را هم در نظر بگیرید، به خصوص اگر جایی هستید که خانه‌ها به هم نزدیک است. اگر آشپزی در محیط باز مجاز است، محوطه را بررسی کنید و مراقب باشید دود و بوی غذا مزاحم همسایه‌ها نشود.



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

حجم

۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان