دانلود و خرید کتاب مهمانی های شام و مهمانی های رسمی پگی پست ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مهمانی های شام و مهمانی های رسمی

کتاب الکترونیکی «مهمانی های شام و مهمانی های رسمی» نوشتهٔ پگی پست و آنا پست و لیزی پست و دانیل پست سنینگ با ترجمهٔ مریم تقدیسی در نشر آسمان نیلگون چاپ شده است.

درباره کتاب مهمانی های شام و مهمانی های رسمی

چه میزبان یک مهمانی رسمی و مهم باشید و چه مهمان‌آن، این کتاب می‌تواند برایتان مفید باشد. کتاب مهمانی های شام و مهمانی های رسمی به شرح اصول حاکم بر مهمانی‌های رسمی می‌پردازد. این نکات از ورود به مهمانی تا خروج از آن را در بر می‌گیرد. به‌خصوص حضور سر میز شام آداب مهم و متفاوتی دارد که این کتاب به جزئيات آن پرداخته است.

کتاب مهمانی های شام و مهمانی های رسمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به افرادی که مایل به رعایت آداب رسمی مهمانی‌ها هستند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب مهمانی های شام و مهمانی های رسمی

رومیزی میز رسمی شام از پارچه‌ای سفید از جنس ابریشم مواج، نخی یا توری است که از هر طرف در حدود ۳۰ سانتی‌متر از لبهٔ میز آویزان می‌شود. اندازهٔ دستمال‌ها که با پارچهٔ رومیزی هماهنگ هستند در حدود ۵۰ سانتی‌متر مربع است. ابریشم یا پارچهٔ کتان را معمولاً روی پارچه‌ای ضخیم و سفید به اندازهٔ میز می‌اندازند، ولی پارچه‌های توری را مستقیماً روی میز می‌اندازند.

چیدمان میز دقیق و قرینه است و در غیر این صورت میز را برحسب تعداد غذاهایی که قرار است سرو شود می‌چینند. وسایل تزئینی را وسط میز قرار می‌دهند. وسایلی مانند شمعدان‌ها را به طور یکنواخت در سراسر میز می‌چینند. اغلب برای بخش‌های اول غذا از دیس بشقاب‌های سرویس استفاده می‌شود. تنها چاشنی سر میز نمک و فلفل است که ترجیحاً برای هر جفت یک نمکدان و یک فلفل‌دان در نظر می‌گیرند. قبل از ورود مهمانان به اتاق غذاخوری لیوان‌های آب را پر می‌کنند، قطعات کره را در پیش‌دستی‌ها قرار می‌دهند و شمع‌ها را روشن می‌کنند. نان و چاشنی‌های دیگر را گارسون‌ها سرو می‌کنند.

غذاها را یا در دیس می‌کشند یا گارسون آن‌ها را برای هر مهمان سرو می‌کند. دیس‌های غذا از سمت چپ مهمان سرو می‌شوند. اگر بیش از یک گارسون وظیفهٔ پذیرایی را برعهده داشته باشد، یکی از آن‌ها دیس غذای اصلی مانند ماهی یا گوشت را جلوِ هر یک از مهمانان می‌گیرد و گارسون دیگر سبزی‌جات، مخلفات، نان یا چاشنی‌های دیگر را تعارف می‌کند. هنگامی که همهٔ مهمانان غذایشان را صرف کردند بشقاب‌ها از سمت راست آن‌ها جمع‌آوری می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰ صفحه

حجم

۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان