دانلود و خرید کتاب مهربان تر باشیم ترجمه زهره زاهدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهربان تر باشیم اثر ویراستاران انتشارات کوناری

کتاب مهربان تر باشیم

انتشارات:نشر میم
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مهربان تر باشیم

کتاب مهربان تر باشیم نوشته و حاصل ویراستاریِ ويراستاران انتشارات كوناری و ترجمهٔ زهره زاهدی است. نشر میم این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر، مجموعه‌ای است از داستان‌های واقعی، ساده و روزمره با درون‌مایهٔ مهربانی میان انسان‌ها و نسبت به يكديگر؛ مهربانی بدون چشمداشت.

درباره کتاب مهربان تر باشیم

کتاب مهربان تر باشیم، نوشته‌ها و قطعاتی را با موضوع مهربانی در کنار یکدیگر قرار داده است. این قطعات به دنبال یکدیگر آمده‌اند و گاه جمله‌ای از یک شخصیت میان آنها فاصله انداخته است.

این کتاب را که داستان‌هایی واقعی در خود دارد، می‌توان در گروه ناداستان (nonfiction) قرار داد.

خواندن کتاب مهربان تر باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و افرادی که باور دارند مهربانی می‌تواند سودمند و زیبا باشد، پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب مهربان تر باشیم

«به دلايلی من هم توقف كردم، از اتومبيل خارج شدم و رفتم ببينم آن جا چه خبر است. وقتی نزدیک شدم، شنيدم كه زن بسيار سالخورده‌ای از مرد جوانی ياد مي‌كرد. آن مرد جوان در آن محله بزرگ شده بود و پيرزن او را خوب نمی‌شناخت. ولی آن قدر می‌شناخت كه در اين سال‌ها چند بار با او حرف زده باشد. و آن قدر مي‌شناخت كه اکنون اشک به چشمش بياورد.

معلوم شد كه اين جمع عجيب همگی از اهالی محل بودند و برای يادبود راهپيمایی می‌كردند. در خيابان‌ها راهپيمایی می‌كردند و در محلی كه كسی مرده بود توقف می‌كردند تا از او ياد كنند و حلقهٔ گلی، دسته گلی و گاهی يادداشتی يا علامتی بجا بگذارند. اغلب اين مرگ‌ها مربوط به مردان جوانی بود كه زندگی‌های‌شان را به واسطهٔ دسترسی آسان به اسلحه و مواد مخدر و عدم دسترسی به درک قداست زندگی انسانی، تلف كرده بودند. تاج گل‌ها و صليب‌هایی از درخت‌ها آويزان بود كه نشانگر لحظات حماقت و وقوع مصيبت بودند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان