دانلود و خرید کتاب از خواستن تا شدن الهام مزینانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از خواستن تا شدن اثر الهام مزینانی

کتاب از خواستن تا شدن

انتشارات:نشر بید
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب از خواستن تا شدن

کتاب از خواستن تا شدن نوشتهٔ الهام مزینانی در نشر بید چاپ شده است. داشتن عزت‌نفس عالی است اما اگر وجود نداشته باشد آیا کسب آن ممکن است؟ پاسخ یک بلهٔ بلند است! شما می‌توانید تا وقتی که به یک عادت تبدیل بشود برای کسب تدریجی آن تلاش کنید.

درباره کتاب از خواستن تا شدن

وجود افکار مثبت، زندگی انسان را ارتقاء می‌دهد و شما را قدرتمند می‌کند. این افکار سبب می‌شوند که احساس قوی بودن و اطمینان و اعتماد بیشتری کنید. هرچه مثبت‌تر و خوش‌بین‌تر باشید در هر زمینه از زندگی‌تان شادتر خواهید بود. افکار منفی برعکس عمل می‌کند. شما را ضعیف می‌کند و موجب می‌شود احساس ضعف و بی‌اعتمادی کنید. هروقت منفی فکر کنید یا سخن منفی بر زبان آورید قدرت را از خود دور می‌کنید. احساس خشم می‌کنید و حالت تدافعی به خود می‌گیرید. احساس درماندگی و غم می‌کنید و به مرور زمان تفکر منفی، بدن شما را از لحاظ فیزیکی بیمار می‎‌کند و حتی روابط شما را مسموم می‌کند. تفکر مثبت به سلامت روان و عملکرد عالی منجر می‌شود.

کتاب از خواستن تا شدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب از خواستن تا شدن

همه سخت‌اند ولی با گذراندن این سختی وقتی به گذشته نگاه می‌کنیم از اینکه برای تغییر خود وضعیتی که در آن قرار داشتیم تلاش کرده‌ایم بسیار خوشنودیم. تغییرات مطلوب تقریباً همیشه نوعی تلاش هستند و شما هم که عزت‌نفس ضعیف خود را دگرگون می‌کنید و به فردی با عزت‌نفس مطلوب مبدل می‌شوید مستثنا نیستید، اما قطعاً از اینکه چنین کاری انجام داده‌اید احساس خوبی خواهید داشت. برای مثال تغییر وزن و رسیدن به اندام ایدئال رو می‌تونم براتون بازگو کنم که خودم تجربه کردم. پس از سال‌ها و با تغییر سبک خوراک و انجام پیاده‌روی مستمر فعل خواستن را صرف کردم و کلمهٔ نشدن که سال‌ها ملکهٔ ذهن من بود رو به شدن تبدیل کردم و با این تغییر دقیقاً حس کردم که اگر به انجام کاری استمرار داشته باشی و با هدف و هدفمند و با انگیزه سبک زندگی رو تغییر بدهیم می‌توانم درصدی از وزنم را پایین بیاورم. روحیه‌تان عوض می‌شود و شروع به لبخند زدن می‌کنید، ظاهراً این حس تازه و مطلوب ارزش پیگیری را داشت گمان می‌کنید چقدر طول می‌کشد تا فرد بتواند عادات نامطلوبی را حدود بیست سال است ایجاد شده از میان ببرد و عادات مطلوب را به‌وجود آورد و جایگزین کند؟

خوشبختانه این کار بیست سال دیگر یا در آن حدود طول نمی‌کشد اما موافق هستید که خیلی زود هم اتفاق نمی‌افتد. با کم شدن ۵ یا ۱۰ درصد از وزن اولیه می‌فهمید مشکلی داشته‌اید و برای برطرف کردن آن وقت و انرژی صرف کرده‌اید، احساس غرور خواهید کرد حتی در دل اعتراف خواهید کرد اگر به همان روش‌های قدیمی خود ادامه می‌دادید هرگز پیشرفت نمی‌کردید.

این مثال رو در مورد خودم زدم که در سال گذشته ۱۴۰۰ با انجامش حس خوبی گرفتم، اصلاً برایم وزن ایدئال مهم نبوده و نیست و فقط خواستم تغییر رو در خودم حس کنم و شدن و انجام تغییر رو با کم کردن وزن تجربه کنم و کم‌کم در موضوعات دیگر هم بدونم که به راحتی می‌توان تغییر کرد و حس خوبی از تغییر داشت و عزت‌نفسم را بالا ببرم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

حجم

۴۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

قیمت:
۵۱,۳۰۰
تومان