دانلود و خرید کتاب آن شرلی با موهای قرمز سی. دبلیو. کوک ترجمه رویا صهبایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آن شرلی با موهای قرمز اثر سی. دبلیو. کوک

کتاب آن شرلی با موهای قرمز

انتشارات:سایه گستر
امتیاز:
۳.۵از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آن شرلی با موهای قرمز

کتاب آن شرلی با موهای قرمز نوشتهٔ سی. دبلیو. کوک و ترجمهٔ رویا صهبایی است و نشر سایه گستر آن را منتشر کرده است. این کتاب داستان مصور آن شرلی در مزرعه و ماجراهای شیرین و بامزهٔ زندگی اوست.

درباره کتاب آن شرلی با موهای قرمز

حتما داستان آن شرلی دختری در گرین گیبلز را می‌دانید؛ دختری که به سرپرستی متیو و ماریلا، خواهر و برادری که باهم زندگی می‌کنند، درمی‌آید و زندگی‌اش در خانهٔ جدید با اتفاقات جالبی ادامه پیدا می‌کند. او عاشق محل زندگی‌اش است و هربار درگیر ماجرای هیجان‌انگیزی می‌شود. آن موهای قرمزی دارد و همین موضوع هم باعث می‌شود از موهایش راضی نباشد؛ اما کم‌کم احساس خوبی نسبت به موهایش پیدا می‌کند.

کتاب آن شرلی با موهای قرمز مصور است و داستان‌ها را با تصویرسازی زیبایی برای خوانندگان آماده کرده است.

اگر بخواهیم آن شرلی را بیشتر معرفی کنیم باید بگوییم آن شرلی دختری کک‌‌مکی است و در یتیم‌خانه بزرگ شده‌ است. او باهوش است، قوهٔ تخیل بی‌‌حد و مرزی دارد و با امید، پشتکار و مهربانی‌های معصومانه‌اش، سعی می‌کند زندگی جدیدی را آغاز کند. هرچند برای ورود به این دنیای تازه باید سختی‌های بسیاری را پشت سر بگذارد، آینده در نظرش آن‌قدر زیبا و امیدبخش است که برای رسیدن به آن، با هر مشکلی کنار می‌آید و با هر شرایطی سازگار می‌شود.

داستان کتاب به‌خصوص برای کانادایی‌ها بسیار خودمانی است. داستان دختربچه یتیمی به اسم آن شرلی است که پس از زندگی سختی که در پرورشگاه‌ها و یتیم‌خانه‌ها داشته، اشتباهی به خانه متیو و ماریلا کاتبرت فرستاده می‌شود و خودش را آن‌جا پیدا می‌کند. آن مورد رحم متیو و ماریلا قرار می‌گیرد و داستان و ماجراهای تلخ و شیرین شروع می‌شود. در فصل‌های اول کتاب آن با کاراکترهایی مثل خانم لیند فضول، گیلبرت بلیت، هم‌کلاسی‌هایش و دیانا باری، دوست صمیمی‌اش آشنا می‌شود.

نویسنده طوری این داستان را نوشته که خواننده را به طرف خود می‌کشد و اجازه می‌دهد تا خواننده به آسانی با کاراکترها هم‌ذات‌پنداری کند. شرح وقایع آن او را کمی خشن در مورد دیگران نشان می‌دهد، با این حال این رفتار یک نوع شیرینی دارد و این رفتار ناشی از تربیت یتیم‌خانه است. داستان طوری نوشته شده که خواننده می‌خواهد آن در کارهایش موفق شود. آن قادر است احساسات بسیاری از خوانندگان را تحریک کند و به دست بگیرد.

با این‌که داستان کتاب خیلی وقت پیش نوشته شده، ولی خوانندگان به خوبی می‌توانند مسائل کتاب را درک کنند: دیگران آن را به خاطر موهایش تحقیر می‌کنند، نگرانی‌اش از برآوردن نیازهای دیگران، رقابت با هم‌کلاسی‌هایش و تلاش‌هایش برای این‌که بهتر از آنها باشد. نمونه نگرانی‌هایی که جوانان آن زمان داشتند که در کتاب آمده بسیار با نگرانی‌های جوانان امروزی مطابقت دارد.

خواندن کتاب آن شرلی با موهای قرمز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنم

این کتاب به دلیل تصاویری که دارد برای کودکان و نوجوانان مناسب است.

بخشی از کتاب آن شرلی با موهای قرمز

بهش گفتم که می‌تونم یک شعر به نام «سوگواری حیوان وفادار بر مزار صاحبش» رو از حفظ بخونم. هرچند این شعر مذهبی نیست؛ اما اون‌قدر غمگینه که مثل دعا، آدم رو در خودش غرق می‌کنه؛ اما خانم راجرسون گفت این شعر به درد نمی‌خورده و من باید تا یکشنبه‌ی آینده قسمت نوزدهم از کتاب دعا رو یاد بگیرم. معنی کلمات اون قسمت رو اصلا نمی‌فهمم؛ اما می‌خوام بلافاصله شروع کنم به تمرین کردن.



نظرات کاربران

mohsen_noorlluhi
۱۴۰۱/۰۸/۱۴

عالی بود خیلی خیلی خوب بود من که خوشم اومد

نیکی
۱۴۰۲/۰۴/۲۳

بی همتا🥰👸🏼🖤🤍

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۷ صفحه

حجم

۱۸٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۷ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان