دانلود و خرید کتاب نویسنده این کتاب شما هستید محفل نویسندگان سان‌فرانسیسکو ترجمه امیرحسین میرزائیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نویسنده این کتاب شما هستید اثر محفل نویسندگان سان‌فرانسیسکو

کتاب نویسنده این کتاب شما هستید

معرفی کتاب نویسنده این کتاب شما هستید

کتاب الکترونیکی «نویسنده این کتاب شما هستید» نوشتهٔ محفل نویسندگان سان‌فرانسیسکو با ترجمهٔ امیرحسین میرزائیان و ویراستاری سروش شعبانی در انتشارات کتاب‌سرای نیک چاپ شده است. این کتاب حاوی ۶۴۲ ایده برای نوشتن است. ایده‌های این کتاب را ۳۵ نویسندهٔ مختلف عضو محفل نویسندگان سان‌فرانسیسکو فرستاده‌اند و در یک کتاب گردآوری شده است. شما می‌توانید از تمام ۶۴۲ ایده‌ای که در این کتاب آمده استفاده کنید و به‌عنوان تمرینی برای نوشتن، تمام کتاب را خودتان بنویسید. ا گر دلتان نخواست، می‌توانید فقط ایده‌ها را بخوانید تا خلاقیتتان بیدار شود و به‌یادتان بیاید که این‌طور هم نیست که قبلاً دیگران از تمام ایده‌های خوب برای نوشتن استفاده کرده‌اند و دیگر ایده‌ای نمانده است. بی‌نهایت ایده برای شروع نوشته‌های شما و مسیرهای تازهٔ بسیاری برای ادامهٔ آن وجود دارد.

درباره کتاب نویسنده این کتاب شما هستید

این کتاب تنها در طول یک روز نوشته شده است. ما این کتاب را طی ۲۴ ساعت، بدون آمادگی قبلی نوشته‌ایم. ایدهٔ نوشتن آن هم از من نبود. یک روز یکی از دوستان ویراستارم به من تلفن کرد و بی‌مقدمه گفت: «بیا کتابی با عنوان ۶۴۲ موضوع برای نوشتن، بنویسیم.»

ً بدون فکر کردن جواب دادم: «عالی است، اما واقعاً منظورت این نیست که ۶۴۲ موضوع در کتاب باشد، مگر نه؟ منظورت از این عدد این است که موضوعات زیادی برای نوشتن وجود دارد، بنابراین می‌توانیم اسم کتاب را «۲۳۸ ایده» یا «۱۸۷ ایده برای نوشتن» بگذاریم. آخر ۶۴۲ ایده که غیرممکن است!»

او گفت: «اشکالی ندارد، از هر عددی که تو بگویی استفاده میکنیم، اما من واقعا منظورم ۶۴۲ ایده بود.»

من نمی‌خواستم این کار را به‌تنهایی انجام بدهم. به همین دلیل، صبح روز بعد برای همکارانم در دفتر محفل نویسندگان سانفرانسیسکو ایمیلی فرستادم. ساختمان محفل نویسندگان مثل یک هزارتوی چندطبقه پر از کتابخانه‌های کوچک و اتاقک‌های مطالعه است که ۳۵ نویسنده در آن فعالیت می‌کنند. من با خودم فکر کرده بودم که اگر روز اول کارمان بتوانیم بیشتر از صد ایده برای نوشتن پیدا کنیم، آن‌وقت شاید بشود گفت که این پروژه واقعا عملی است. من فکر می‌کردم که کار کتاب یک ماه طول می‌کشد.

نویسندگان محفل شروع به فرستادن ایمیل‌هایی پر از ایده‌های نوشتن کردند. در همان ساعت اول صد ایده جمع شد. تا شب تعداد ایده‌ها به پانصد رسید، و ارسال ایده‌ها در طول شب هم ادامه پیدا کرد. روز بعد، موقع ناهار، من دست‌نویس کتاب را به ویراستارمان تحویل دادم.

من سرگذشت این کتاب را در پیشگفتار آن آوردم، چون که از آن درس مهمی گرفته‌ام. آدم هیچ‌وقت نمی‌تواند بداند چه پیش می‌آید. اگر می‌خواهید اجرای ایده‌ای را شروع کنید و دست روی نقطهٔ حساس کار بگذارید، ممکن است آغاز موفقی برای کارتان داشته باشید و ممکن هم است که کار تا فردای آن روز تمام شود. تازه، حتماً هم لازم نیست ایدهٔ کار از خودتان باشد. کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید و دل به دریا بزنید.

کتاب نویسنده این کتاب شما هستید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به نویسندگی و افرادی که به‌دنبال ایده‌های جدید برای نوشته‌هایشان هستند پیشنهاد می شود.

بخشی از کتاب نویسنده این کتاب شما هستید

شما چند لحظه پیش پا روی غرورتان گذاشته‌اید و کاری را که نمی‌خواسته‌اید، انجام داده‌اید. دوستتان از شما علتش را می‌پرسد. شما دو نفر در میان پارکینگی که تکمیل شده است به‌دنبال جایی برای پارک وانت دوستتان می‌گردید. این صحنه را توصیف کنید.

صحنه‌ای از یک فیلم را بنویسید که در آن زنی بعد از یک هفته از روز استخدامش، از محل کارش اخراج می‌شود. یک هفته قبل، همان فردی که حالا آن زن را اخراج کرده است، آن‌قدر او را وسوسه کرده تا متقاعد شود آن شغل را بپذیرد.

دو نفر که از همدیگر نفرت دارند با هم در یک آسانسور به مدت ۱۲ ساعت گیر می‌افتند. در این ساعت‌ها و پس از آن چه اتفاقی می‌افتد؟

میم
بهنام بهرو آقبلاغ مصطفی خان
سه گام‌ در کنترل اعتیاد
امیرسلیمان شهبازی
سینمای مستند ژیگاورتوف
ن. پ. ابراموف
پیشرفت تحصیلی در پرتو مهارت‌ بین فردی و خویشتن داری
لیلا افروخته (رواجی)
گزیده ابیات فردوسی
ابوالقاسم فردوسی
فیزیولوژیی ورزشی کاربردی پیشرفته
عیدی علیجانی
طرائق تدریس اللغه الثانیه المدخل التواصلی فی تعلیم اللغه العربیه
سهیلا محسنی‌نژاد
کتاب کار E-KIDS سطح دو
سپیده ذاکری
قدرت بازاریابی خود
کرنیلس جونز
حقیقت چیست؟
میثم رهبریان
داستان های کوتاه و خواندنی
پویا رشوند
روستای هدف گردشگری زول
نجیب الله رجبی
ماجراهای من و درسام برای ۲۰ گرفتن، عربی زبان قرآن ۲ انسانی (یازدهم)
سیدمحمدعلی جنانی
زندگینامه استیون هاوکینگ از آغاز تا پایان
گروه نویسندگان زندگی نامه مشاهیر علم
هنر معماری از صفوی تا معاصر
علی اصغر سالاری
هنر گفتگوی جذاب
لیدا پورغفاری
قایق های بی نشان
فریبا کریمی
رژیم های غذایی
ملودی شوئنفلد
فهم حقوق تجارت برای همگان (جلد دوم)
علی ارجمند چنار
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

حجم

۶۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

قیمت:
۵۸,۵۰۰
۲۹,۲۵۰
۵۰%
تومان