دانلود و خرید کتاب مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد چابکی یوسف میرزایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد چابکی اثر یوسف میرزایی

کتاب مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد چابکی

انتشارات:نشر عطران
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد چابکی

کتاب مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد چابکی نوشته یوسف میرزایی است. این کتاب یکی از آثار تخصصی در حوزه مدیریت کسب‌وکار است.

درباره کتاب مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد چابکی

در دنیای امروزی، توان سازگاری و اداره کردن تغییرات، عنصر اصلی موفقیت و بقای هر سازمان است و کسب این توانایی‌ها خود مستلزم توجه سازمان به آگاهی زیست محیطی کارکنان است. سازمان‌های موفق سازمان‌هایی هستند که آگاهی زیست محیطی، نوک پیکان حرکت آنان را تشکیل می‌دهد. به عبارتی سازمان‌های امروزی برای ادامه حیات، بایستی دوستدار محیط زیست بوده و مدیران و کارکنان آن‌ها، افراد دوستدار محیط زیست باشند تا بتوانند سازمان را با این محیط زیست منطبق ساخته و جواب‌گوی نیازهای جامعه باشند. 

نگرانی‌های زیست محیطی به صنایع و سازمان‌های مختلف کشیده شده تا جایی که امروزه در فعالیت شرکت‌ها و سازمان‌ها از تأمین مواد اولیه گرفته تا فرایند انتقال فناوری و تولید محصول جدید در کارخانه و نیروی انسانی و مسائلی که حین استفاده از محصول توسط مصرف‌کننده پیش می‌آید، ملاحظات زیست محیطی در نظر گرفته می‌شوند. در این کتاب ابعاد سرمایه فکری سبز و مدیریت منابع انسانی سبز به‌عنوان عوامل اثرگذار و تأثیرپذیر بر چابکی سازمانی نشان‌دهنده تأثیر بدیهی و نقش برجسته عامل انسانی در چابکی سازمان است، کما اینکه در سازمانی که دارای نیروی کار خلاق و نوآور بوده و این نیروی کار از انگیزه بالایی برای انجام امور و وظایف خود برخوردار باشد و همچنین دارای مهارت و تجربیات بالایی باشد و از دانش کاری مناسب با وظایف حیطه کاری خود برخوردار و توانایی حل مسئله و انجام کار تیمی را داشته باشد می‌تواند به طور قطع نقشی تأثیرگذار بر چابکی سازمان مربوطه داشته و این ممکن نمی‌شود مگر اینکه سرمایه فکری در سازمان منابع طبیعی به کمک بخش مدیریت منابع انسانی سبز با تلاش زیادی که انجام می‌دهد بتواند در جهت ارتقای تفکر زیست محیطی در کارکنان خود داشته باشد. هدف مدیریت منابع انسانی سبز به وجودآوردن زمینه‌های ایفای نقش در پایداری زیست محیطی برای سازمان‌های مختلف است. مدیریت منابع انسانی سبز با ایجاد آگاهی، اطلاع رسانی و تعامل میان کارکنان سازمان درخصوص محیط و عوامل محیطی و سیاست‌گذاری و خط مشی‌های سبز، دنبال ایجاد مسئولیت اجتماعی بین آن‌هاست و به گونه‌ای آن‌ها را هدایت می‌کند که به وظایف و تعهداتشان در قبال محیط عمل نمایند.

خواندن کتاب مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد چابکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام مدیران کسب‌وکارها پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان