دانلود و خرید کتاب پول و قانون جذب استر هیکس ترجمه گروه ترجمه انتشارات
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پول و قانون جذب اثر استر هیکس

کتاب پول و قانون جذب

معرفی کتاب پول و قانون جذب

کتاب پول و قانون جذب نوشتۀ استر هیکس و جری هیکس است. گروه ترجمه انتشارات این کتاب را ترجمه کرده و انتشارات همخونه آن را روانۀ بازار کرده است. این کتاب، حاوی روش‌های جذب ثروت، سلامت و سعادت است.

درباره کتاب پول و قانون جذب

کتاب پول و قانون جذب دربارۀ «قانون جذب» و پول است.

ماجرای ساختن یا کشف این قانون به اواخر قرن ۱۹ میلادی بازمی‌گردد. آیا قانون جذب، پدیده‌ای علمی است؟

قانون جذب، موافقان و مخالفان مختلفی دارد. این کتاب، در ابتدا، به این موارد می‌پردازد.

کتاب حاضر مانند یک رمان، سرگرم‌کننده است و البته که نکات آموزندۀ فراوانی نیز در آن وجود دارد؛ نکاتی که کاربردهایی عملی هم دارند.

خواندن کتاب پول و قانون جذب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزۀ روانشناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پول و قانون جذب

«پاسخ قدرتمند قانون جذب به افکاری که فکر می‌کنید و داستانی که درباره زندگی خود می‌گویید، هر یک از اجزای سازنده‌ی تجربه‌ی زندگی شما را به خود جذب می‌کند. پول و دارایی‌های مالی شما، وضعیت سلامتی، وضوح، انعطاف‌پذیری، اندازه و شکل بدن شما. محیط کار شما، نحوه برخورد با شما، رضایت از کار و پاداش شما -به‌طورکلی، خوشبختیِ تجربه زندگی شما- همه به دلیل داستانی است که شما تعریف می‌کنید. اگر اجازه می‌دهید هدف غالب شما بازنگری و بهبود محتوای داستانی باشد که هر روز از زندگی خود می‌گویید، قول مطلق ما به شما این است که زندگی شما به داستانِ دائماً بهبودیافته، تبدیل خواهد شد. زیرا طبق قانون قدرتمند جذب، باید این‌گونه باشد!»

معرفی نویسنده
عکس استر هیکس
استر هیکس

استر هیکس یک نویسنده‌ی مشهور در حوزه‌ی کتاب‌های خودیاری و متولد ۵ مارس ۱۹۴۸ در کوالویل، یوتا، ایالات متحده است. او در تمام طول زندگی به ارائه‌ی آموزه‌هایی بر مبنای پیام‌های آزادی، خلقت، قدرت و شادی مشغول بود و کتاب مشهور قانون جذب را نیز نوشت. هیکس در اصل یکی از معلمان متخصص فیلم راز بوده و ۹ کتاب در ارتباط با آموزه‌های آبراهام، راهنمای معنوی درونش نوشته است. بسیاری از آثار هیکس با همراهی همسرش، جری هیکس نوشته شده است. استر هیکس که به واسطه‌ی سخنرانی‌های الهام‌بخش و حضورش در برنامه‌ی اپرا نیز شناخته می‌شود، با نوشته‌هایی در مورد رشد و توسعه‌ی فردی، مورد توجه عده‌ی بسیار زیادی قرار گرفته است.

نظرات کاربران

Aram
۱۴۰۱/۰۹/۲۶

استر و جری هیکس بی نظیر😍❤ حتما و حتما کتاب هاشون رو بخونید

shararehgh
۱۴۰۱/۰۷/۱۸

ترجمه ی این کتاب به نظرم خوب نیست. اصلا نمیتونم باهاش ارتباط برقرار کنم، انگار یه جوری ترجمه شده که متوجه نشیم نویسنده چی میگه

کاربر 7324727
۱۴۰۲/۰۸/۰۷

خوب عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۵ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۵ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان